//

Telefoon gaat niet over! 4.2.1

Telefoon gaat niet over! 4.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een iphone 3G en vd week geJB en unlocked op 4.2.1, nu heb ik het volgende probleem: Als ik met mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-10, 21:26
rik81 rik81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard Telefoon gaat niet over! 4.2.1

Hoi ik heb een iphone 3G en vd week geJB en unlocked op 4.2.1, nu heb ik het volgende probleem:
Als ik met mijn Iphone bezig ben kan ik wel gebeld worden (lees: gaat mijn ringtone wél aan) en ontvang ik wél direct mn smsjes. Als ik heb op de "slaapstand" heb staan (via de knop aan de bovenkant) dan gebeurt meestal dit niet... Dus als ik mijzelf bel en hij staat op de slaapstand hoor ik niks, haal ik hem uit de slaapstand dan gaat de ringtone ineens wel aan. Als ik hem niet uit de slaapstand haal zie ik wél dat ik gebeld ben.

Dit is in het verleden een voorkomend probleem geweest lees ik op eerdere discussies maar zie het nu nergens terug komen met de laatste update. En nog belangrijker ik heb nog geen oplossing gevonden. Heeft iemand hier nu meer last van, hiervoor had ik nog 3.1.3 draaien en geen enkel probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-10, 21:37
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Beste Rik,

had je hiervoor een ringtone van Cydia erop staan? Zo ja, heb je de iphone daarna je backup gerestored. Het kan wezen dat die ringtone nog aangeven staat maar niet mee gerestored is. Dus even andere ringtone aangeven.

Zo nee, zou ik het ook niet weten!

Suc6 ltrs
__________________
pwned
  #3  
Oud 02-12-10, 21:48
rik81 rik81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hellboysz Bekijk bericht
Beste Rik,

had je hiervoor een ringtone van Cydia erop staan? Zo ja, heb je de iphone daarna je backup gerestored. Het kan wezen dat die ringtone nog aangeven staat maar niet mee gerestored is. Dus even andere ringtone aangeven.

Zo nee, zou ik het ook niet weten!

Suc6 ltrs

Nee had mijn eigen ringtone gewoon van itunes erop staan. En heb de iphone in itunes geregistreerd als nieuwe iphone en geen back up gedraaid... Dit is wel Kl*te krijg nu telkens sms met gemiste oproep terwijl hij gewoon aan staat. Kan moeilijk tig keer per dag op de home button drukken om bereikbaar te blijven LOL
  #4  
Oud 03-12-10, 17:53
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Heb je de software al opnieuw geïnstalleerd?

ik zou het ook verder niet weten!

suc6 in ieder geval!!
  #5  
Oud 03-12-10, 21:53
rik81 rik81 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 7
Standaard

Ja en nu zit ik vast in recovery Opnieuw geboot met redsn0w en hij blijft hangen...
  #6  
Oud 04-12-10, 00:13
jeffdbr jeffdbr is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik herken dit probleem ook. Ik wou dat ik twee weken geleden beter had opgelet. Ik zit nu noodgedwongen op 4.1

Ik merk dat als ik 3g uitschakel ik vaak niet gebeld kan worden. Schakel ik 3G in dan kan ik wel gebeld worden.

Tevens valt mij op dat als ik 3G inschakel ik volgens mijn scherm slechter ontvangst heb (twee streepjes)
  #7  
Oud 05-12-10, 23:23
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

met Ireb kan je uit de recovery loop halen of tinyumbrella! als je terug gaat naar 4.1 kan je gewoon de update doen van 4.2.1 en dan ook weer met Ireb hem eruit halen. ik had geen problemen! ontvangst en batterij problemen waren weg!
  #8  
Oud 09-12-10, 07:22
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

krijg je dan geen iTunes error 1015 of 3194?Kan je trouwens ook updaten naar FW4.2.1 als je de iPad baseband hebt? Vaak helpt iReb dan ook niet.. Heb ook problemen met mn batterij sinds 2 dagen op FW 4.1..(3Gs) loopt binnen 8 uur leeg van 70% naar helemaal 0%.. Das niet normaal..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Telefoon gaat niet over! Roellie Jailbreak 20 11-04-10 12:10
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! markj Jailbreak 2 25-08-08 20:13
Phone --> Recents werkt niet! Telefoon gaat ook niet over? Roelio Archief 2 02-02-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.