//

Telefoon gaat niet over!

Telefoon gaat niet over! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 2 dagen mijn Iphone en heb een en al problemen. Eerst werkte mijn installer niet (godzijdank weer aan de praat gekregen) maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-04-08, 01:28
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Telefoon gaat niet over!

Ik heb sinds 2 dagen mijn Iphone en heb een en al problemen.
Eerst werkte mijn installer niet (godzijdank weer aan de praat gekregen) maar nu gaat soms mijn telefoon niet over als ik ik hem op de "slaapstand" heb staan en ik gebeld wordt... dat wil zeggen dat mijn mijn ringtone niet aan gaat als ik gebeld wordt en hij trilt ook niet als ik hem op trillen heb staan. Het beeldscherm springt dan ook niet aan...

Daarbij komt nog dat ik gemiddeld een half uur tot een uur later smsjes ontvang dan wanneer ze gestuurd zijn...
Wie herkent dit probleem en kan mij helpen??? Ik lees zo hier en daar dat er problemen zijn met T-mobile (mijn netwerk) maar dat verklaart niet dat mijn ringtone niet aan gaat ...

Modbreak:
De topics zijn samengevoegd, gelieve geen meerdere topics aan te maken hiervoor


Laatst gewijzigd door ArB; 16-04-08 om 16:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-08, 01:42
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Telefoon gaat niet over!

Ik heb sinds 2 dagen mijn Iphone en heb een en al problemen.
Eerst werkte mijn installer niet (godzijdank weer aan de praat gekregen) maar nu gaat soms mijn telefoon niet over als ik ik hem op de "slaapstand" heb staan en ik gebeld wordt... dat wil zeggen dat mijn mijn ringtone niet aan gaat als ik gebeld wordt en hij trilt ook niet als ik hem op trillen heb staan. Het beeldscherm springt dan ook niet aan...

Daarbij komt nog dat ik gemiddeld een half uur tot een uur later smsjes ontvang dan wanneer ze gestuurd zijn...
Wie herkent dit probleem en kan mij helpen??? Ik lees zo hier en daar dat er problemen zijn met T-mobile (mijn netwerk) maar dat verklaart niet dat mijn ringtone niet aan gaat ...

Laatst gewijzigd door Roellie; 14-04-08 om 15:37.
  #3  
Oud 14-04-08, 23:13
stettero stettero is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: enschede
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar stettero
Standaard

Niemand een suggestie
  #4  
Oud 14-04-08, 23:21
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Opnieuw restoren En gebruik iliberty
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 14-04-08, 23:30
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Heb ik net gedaan, hij werkt inderdaad weer!
Ik heb alleen nu nog een vraag, ik heb na heb gerestored te hebben hem NOG een keer gerestored.. dit omdat ik eerst cydia erbij op had gezet en ik dit minder fijn vindt dan de installer die erop stond... echter als je cydia er dus niet bij opzet staat installer er ook niet op Dit had ik dus even niet in de gaten en nu heb ik dus geen installer erop staan... hoe kan ik die los erbij opzetten? heb geen zin het WEER te restoren...
HELP!

Oja en probeer het zo langzaam mogelijk uit te leggen... zo super technisch ben ik ook weer niet
  #6  
Oud 14-04-08, 23:33
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Als iemand het ook ooit overkomt: Gewoon restoren....
  #7  
Oud 14-04-08, 23:38
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Het is al gelukt
  #8  
Oud 14-04-08, 23:38
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Hand matig met ssh denk ik maar dan moet je een installer app hebben op je desktop Dus misschien even ziphone gebruiken en alleen jailbreaken zodat de installer er weer op staat
  #9  
Oud 16-04-08, 16:35
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Helaas was mijn optimisme iets te voorbarig.. het probleem blijft...
Ik zal het nogmaals uitleggen:

Ik heb een Iphone 1.1.4, via een NL website gekocht maar volgens mij uit VS... (hoe check je dit?)

Als ik met mijn Iphone bezig ben kan ik wel gebeld worden (lees: gaat mijn ringtone wél aan) en ontvang ik wél direct mn smsjes. Als ik heb op de "slaapstand" heb staan (via de knop aan de bovenkant) dan gebeurt meestal dit niet... Dus als ik mijzelf bel en hij staat op de slaapstand hoor ik niks, haal ik hem uit de slaapstand dan gaat de ringtone ineens wel aan. Als ik hem niet uit de slaapstand haal zie ik wél dat ik gebeld ben.

Ik heb hem al een aantal keer gerestored en gejailbraked.. dit helpt allemaal niet,
Ik zou het super waarderen als iemand me zou kunnen helpen want ik ben radeloos!
  #10  
Oud 16-04-08, 16:37
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Ok mijn reactie wat iets te voorbarig... het probleem blijft....

Ik zal het probleem nogmaals uitleggen:
Als ik met mijn Iphone bezig ben kan ik wel gebeld worden (lees: gaat mijn ringtone wél aan) en ontvang ik wél direct mn smsjes. Als ik heb op de "slaapstand" heb staan (via de knop aan de bovenkant) dan gebeurt meestal dit niet... Dus als ik mijzelf bel en hij staat op de slaapstand hoor ik niks, haal ik hem uit de slaapstand dan gaat de ringtone ineens wel aan. Als ik hem niet uit de slaapstand haal zie ik wél dat ik gebeld ben.

Ik heb hem al een aantal keer gerestored en gejailbraked.. dit helpt allemaal niet,
Ik zou het super waarderen als iemand me zou kunnen helpen!
  #11  
Oud 16-04-08, 22:48
stettero stettero is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: enschede
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar stettero
Standaard

ik zit met hetzelfde probleem
  #12  
Oud 18-04-08, 15:36
Roellie Roellie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Niemand een oplossing hiervoor?? M'n Iphone ligt namelijk inmiddels in de kast omdat in principe de basis functies niet werken
  #13  
Oud 18-04-08, 15:44
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Je bent echt niet alleen blijkbaar

https://forum.iculture.nl/f18/i...rgegaan-2.html
  #14  
Oud 20-04-08, 16:11
stettero stettero is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: enschede
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar stettero
Standaard

Hallo, ik zit met hetzelfde probleem.
Dit gebeurt alleen als hij in standbij staat. Iemand nog een goede raad? Restoren helpt niet
  #15  
Oud 26-06-08, 01:17
sjaggie sjaggie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 8
Standaard

hallo, benieuwd of jullie dat probleem al opgelost hebben, ik had ook het zelfde probleem maar heb gelukkig, een oplossing hiervoor. Dit is trouwens een veel voorkomend probleem dat bij een bepaalde voorkomt. Ik heb het progamma imapidle (staat in installer) geiinstalleerd en nu doet hij/zij het perfect....
  #16  
Oud 07-01-09, 17:30
kapitein haak kapitein haak is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Arrrgggghhhh, ik had dus hetzelfde probleem, na veel naspeuren bleekwat er aan de hand was. Ik heb een hoesje om mijn Iphone en op de een of andere manier was het schuifschakelaartje aan de linkerzijde boven (van de voorkant af gezien) verschoven en die stond op een rood puntje. Dat was het hele probleem. Misschien even vermelden dat daar even naar wordt gekeken voor je dit probleem hier meld.

Groeten Ronald.
  #17  
Oud 03-02-09, 11:04
hessel1988 hessel1988 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een officiele Iphone met T-mobile, geen jailbreak etc. Ik heb precies hetzelfde probleem als de persoon in de beginpost. Als ik mijn telefoon 10 minuten niet heb gebruikt en het scherm op stand by staat gaat mijn telefoon niet over. Pas als ik zelf de home-knop indruk zie ik dat mijn telefoon overgaat. Daarnaast ontvang ik smsjes soms wel een dag later :s.

Resetten via Itunes heeft geen zin, dat ik heb gister nog geprobeerd. Nog een ander probleem, ik kan geen draadloze netwerken meer vinden via Wi-Fi. Als ik naar instellingen ga kan ik niet meer op de Wi-Fi knop drukken, deze werkt niet meer.

Mijn telefoon is volledig verzekerd, dus als ik hem opstuur krijg ik een nieuwe. Maar ik heb geen zin om 3 weken met een vervangende telefoon te zitten als het niet nodig is. Heeft iemand een oplossing voor me?

Groeten
  #18  
Oud 03-02-09, 18:15
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Probeer eens de netwerkinstellingen te resetten: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #19  
Oud 07-05-09, 11:52
joep joep is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 14
Standaard

iemand al een fix gevonden hiervoor behalve imapidle??
  #20  
Oud 08-05-09, 11:12
mrgoodkat mrgoodkat is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik heb hier af en toe ook last van, ik heb een UK iphone unlocked met een Universal sim. Als ik mijn telefoon uit en aan doe dan is alles weer goed.. maar een paar dagen/week(?) later is het probleem weer terug.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Telefoon gaat niet over! 4.2.1 rik81 Unlock 7 09-12-10 08:22
iPhone: Help, telefoon gaat niet over, mis al m'n telefoontjes! markj Jailbreak 2 25-08-08 21:13
Phone --> Recents werkt niet! Telefoon gaat ook niet over? Roelio Archief 2 02-02-08 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:43.