Iphone unlocken of activeren wat? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb hier volgens het model nummer een iphone 1ste gen. maar de achterkent is volledig zwart maar bestaat wel uit 2 delen. het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone unlocken of activeren wat?
Hallo ik heb hier volgens het model nummer een iphone 1ste gen. maar de achterkent is volledig zwart maar bestaat wel uit 2 delen.
het enige wat ik kan doen is " slide fot emergency " bovenaan het scherm staat er een gangslotje ( wil dit dan zeggen dat deze gelockt is ) als ik inlog in itunes dan zie ik niet welke firmware mijn iphone heeft en als ik in herstelmodus ga dan zegt itunes ( dat ik met de meest recent firmware zit ) en kan ik enkel herstellen doen. hoe kan ik hem unlocken en activeren . hier en daar op internet vind je vanales kan iemand mij begelijden . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na nogmaals dat herstellen te hebben gedaan ( zonder sim kaart ) krijg ik de melding van " om de iphone te activeren moet ik een geldige simkaart er in steken "
maar deze heb ik niet. |
|
||||
|
||||
volgens mij kun je hier alle firmware s op zetten deze word namelijk niet door itunes gecontroleerd
Laatst gewijzigd door trimix; 08-12-10 om 21:20. |
|
||||
|
||||
volgens mij kun je op zon 1e gen iphone alle firmware s er zo op zetten deze word namelijk niet gecontroleerd door itunes ik zou gewoon voor 3.1.2 gaan of zo anders word ie zeer traag dus eerst firmware 3.1.2 voor de iphone 1 gen downloaden ergens (google ) dan jailbreaken met blackra1n volgens mij en dan bootneuter gebruiken kijk even rond op dit forum staat vast nog wel hoe je een iphone 1 gen kun jailbreaken en unlocken op firmware 3.1.2
|
|
|||
|
|||
Bedankt trimix .
Heb inderdaad de 3.1.2 er op moeten zetten en alles is in orde den gegraakt waar ik moest zijn . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3g activeren, unlocken. Help please | niels1993 | Unlock | 3 | 26-09-10 17:11 |
iPhone 1e gen.: Unlocken/activeren iPhone 2g | Sophie* | Unlock | 6 | 07-06-10 12:19 |
iPhone jailbreaken, activeren, en unlocken | iMax | Archief | 7 | 31-05-08 00:19 |
activeren en unlocken iphone | brigittadik | Unlock [archief] | 4 | 18-12-07 19:41 |
iPhone 1.1.1 activeren en unlocken | Johan | Archief | 8 | 15-10-07 14:46 |
|
|