//

Unlocken/activeren iPhone 2g

Unlocken/activeren iPhone 2g discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ben in het bezit van een tweedehands iPhone 2g 16gb en die deed het gewoon met mijn Hi simkaart. Cydia werkte alleen niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-06-10, 11:38
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard Unlocken/activeren iPhone 2g

Hoi allemaal,

Ben in het bezit van een tweedehands iPhone 2g 16gb en die deed het gewoon met mijn Hi simkaart. Cydia werkte alleen niet goed en ik dacht dat ik het wel kon verhelpen door de iPhone te herstellen en daarna opnieuw te jailbreaken. Helaas is hij na het herstellen geloof ik weer gesimlockt, hij pakt mijn Hi kaartje in ieder geval niet meer. Kan hem wel in de recovery mode krijgen, maar heb verder geen idee welke firmware en baseband erop zitten?! Ik kan mijn iPhone dus niet meer activeren en in itunes kan ik hem alleen herstellen. Heb al bijna alle topics doorgelezen, maar ik heb echt geen idee welke software ik moet installeren e.d., dus ik zag geen andere uitweg dan een nieuw topic te openen. Dus zou iemand me uit kunnen leggen wat ik moet doen om mijn iPhone weer te kunnen gebruiken??

Dankje!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-06-10, 16:13
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je kunt op een 2G gewoon de nieuwste frimware installeren omdat de baseband van een 2G niet meer wordt ge-update. Je hebt Bootneuter nodig om te kunnen bellen. Zoeken naar: bootneuter en je komt in de juiste topics terecht. Succes!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 06-06-10, 18:29
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Maar hoe installeer ik die firmware dan? Ik kan namelijk alleen herstellen in Itunes, maar als ik dat doe ben ik denk ik net zo ver als ik nu ben, want dit hele probleem is door het herstellen gekomen.. Ik kan dus alleen een noodoproep doen of herstellen in Itunes..
  #4  
Oud 07-06-10, 09:31
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Iemand?
Anders moet ik hem laten unlocken door een winkeltje hier vlakbij maar dat kost weer 10 euro..
  #5  
Oud 07-06-10, 09:34
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

beetje zoeken op forum. dan kom je er wel uit zijn genoeg topics te vinden. herstellen met andere firmware is shift+herstellen drukken in itunes. rest moet je maar opzoeken op forum
  #6  
Oud 07-06-10, 10:21
Sophie* Sophie* is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 21
Standaard

Dat heb ik gedaan, heb hem hersteld met firmware 3.1.2 alleen hij doet het nog steeds niet.. Er staat dat ik een simkaart zonder pincode moet invoeren, dus die herstel met firmware helpt duidelijk niet.
  #7  
Oud 07-06-10, 11:19
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

download blackrain. klik make it rain. dan komt de app blackrain op je phone. dan klik je op snow en draai die voor unlock. dat werkte iig op mijn 3gs. weet niet 100% zeker of dat op jouw toestel ook gaat werken mar je ken het altijd proberen imo !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Iphone unlocken of activeren wat? Xace Unlock 4 10-12-10 09:05
iPhone 3G: Iphone 3g activeren, unlocken. Help please niels1993 Unlock 3 26-09-10 16:11
U.K Iphone Unlocken, Jailbreaken, activeren ? Dazzle Archief 1 24-02-08 20:58
activeren en unlocken iphone brigittadik Unlock [archief] 4 18-12-07 18:41
iPhone 1.1.1 activeren en unlocken Johan Archief 8 15-10-07 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.