unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb alles proberen te onderzoeken. Maar ik kom er niet uit. Eerdere post werden altijd dicht gegooid en nu ga ik kijken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock
Mensen,
Ik heb alles proberen te onderzoeken. Maar ik kom er niet uit. Eerdere post werden altijd dicht gegooid en nu ga ik kijken of ik met iPhoneclub nog wel verder kom. Mijn probleem. Ik heb 4.2.1 geinstalleerd. Niet de officiële van Apple. Daar ging het toen fout. Ik zat op 4.0.1 en ik ben afhankelijk van een Unlock. Ik heb gedowngrade naar 4.1 en ik heb modemfirmware 05.15.04. Deze moet volgens mij te unlocken zijn met Ultrasnow maar ik krijg het niet voor elkaar om een provider te vinden. De iPhone blijft maar zoeken. Ik zou het erg op prijs stellen als er iemand is die me wil maar vooral mag helpen? Is het echt de enige mogelijkheid via een ipad modemfirmware? Laatst gewijzigd door NielsZwolle; 19-12-10 om 20:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Precies hier dezelfde probleem.
Ik lees heel die wiki-page af, hoe te unlocken met ultrasnow, maar helaas je krijgt het niet voor elkaar. Of ik doe het fout, of die wiki-paginas zijn niet goed. Ik probeer dit voor me nichtje te fixen, zij heeft 4.1, met baseband 5.14 volgens mij. Weet niet meer uit me hoofd, dus wat doe ik fout.... |
|
|||
|
|||
doe het met limera1n.exe dat moet lukken
|
|
|||
|
|||
kan gesloten worden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en met redsn0w_win_0.9.6b6.zip.
|
|
|||
|
|||
@pierre
Dat is met de ipadbaseband toch? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|