Af en toe "geen service" meer (BB 6.15) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb al even baseband 6.15.00 op mijn 3g staan en nog geen probleem mee gehad. Tot ik vanmiddag terug thuis kwam en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Af en toe "geen service" meer (BB 6.15)
Hallo!
Ik heb al even baseband 6.15.00 op mijn 3g staan en nog geen probleem mee gehad. Tot ik vanmiddag terug thuis kwam en ik geen verbinding meer had. Heb ultrasn0w herinstalleert, vliegtuigmodes, 3g in en uit geschakeld. Niks! Héél af en toe heb ik dan plots wel verbinding, maar dan is eerder zeldzaam. Iemand oplossing? Ik hoop van wel, wordt onderhand die problemen met m'n iPhone zat. Mvg, Joris Hampsink |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helemaaal niemand??
|
|
|||
|
|||
nee niet echt ik heb het heel soms mar dan is simkaart eruit halen ultrasnow herinstalleren aanzetten en dan pas simkaart erin de oplossing voor mij.
btw. je kiest zelf voor een gelockte phone dus problemen zat ligt niet aan apple ofzo he ... neem dan een never lockt phone zodat je het niet meer heb.... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Opeens "geen service" meer | lottie41 | iPhone algemeen | 6 | 24-11-10 07:34 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
|
|