Unlocked Iphone 4 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb recent een iphone 4 gekocht via een engele kennis. Volgens hem is deze iphone unlocked maar hij heeft hem wel al met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocked Iphone 4
Hoi, ik heb recent een iphone 4 gekocht via een engele kennis. Volgens hem is deze iphone unlocked maar hij heeft hem wel al met zijn O2 simcard geactiveerd. Nu lukt het mij niet om deze iphone werkende te krijgen met mijn simkaart van Proximus. Ik krijg enkel een scherm dat ik een emergency call kan maken. Iemand een idee wat ik moet doen? mvg en sorry moest het hier al gevraagd zijn, heb de zoekfunctie gebruikt en niets gevonden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je toestel heeft een simlock. Je kan hem jailbreaken en unlocken maar het hangt ervan af welke bb je hebt. Zoek maar eens hier op het forum, zijn verschillende topics over.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met bb? Kan je me mss ff helpen, ben niet zo bekend met wat je bedoeld.
|
|
|||
|
|||
ulocken
BB betekent Baseband
gr peter |
|
|||
|
|||
Thx Peter, en hoe kan ik nu zien welke baseband ik heb als ik nergens in geraak? Ik kan enkel mijn imei nummer controleren en een emergency call maken.
|
|
|||
|
|||
wat je kunt doen is via jou engelse vriend een O2 prepay sim kopen , kost je maar een paar euro , en via deze manier je iphone in ieder geval zien welke base band en versie dat je hebt .
als je geluk hebt kun je deze daarna jailbreaken en unlocken. gr peter ps tip wellicht op marktplaats een o2 sim kopen. |
|
||||
|
||||
Phille, waar woon je in Belgie ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos | moriz | Archief | 2 | 21-02-08 11:30 |
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) | Dien | Unlock [archief] | 91 | 04-01-08 14:12 |
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked | efefes | Unlock [archief] | 2 | 13-11-07 15:20 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|