iphone uit curacao discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen. even een vraag, ik kan van een vriend een iphone 3gs krijgen, maar hij komt uit curacao. en volgens hem kan hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone uit curacao
Hallo mensen.
even een vraag, ik kan van een vriend een iphone 3gs krijgen, maar hij komt uit curacao. en volgens hem kan hij niet op internet ermee. Is dit makkelijk op te lossen, unlocken jailbracken of iets dergelijks? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Facetime op Curacao | Pierreantillen | Internet in buitenland (roaming) | 14 | 25-04-11 03:54 |
Apple iphone krijgen in curacao ? | Qlimax. | Koopinformatie Nederland | 5 | 29-07-08 12:13 |
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? | RRPhantom | Archief | 2 | 15-02-08 18:11 |
Nu in CURACAO maar morgen in MIAMI weet iemand waar ik moet zijn in MIAMI | habbes21 | Archief | 3 | 15-01-08 15:58 |
|
|