Simlock verwijderen op Iphone 4 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit even met een probleem. Ik ben van plan om van iemand een iphone 4 16gb te kopen maar hier zit een simlock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Simlock verwijderen op Iphone 4
Hallo,
Ik zit even met een probleem. Ik ben van plan om van iemand een iphone 4 16gb te kopen maar hier zit een simlock op. Weet iemand hoe ik de simlock eraf kan krijgen zodat ik ook kan bellen. Er zit firmware 4.1 op en hij is gejailbreaked Alvast bedankt. BarTender Laatst gewijzigd door BarTender; 22-12-10 om 14:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerst moet je weten welke provider er op zit, dan kun je verder zoeken naar een officiele unlock.
Als het een T-Mobile iPhone is kan hij bellen naar Tmobile en een unlock aanvragen. Mocht het om een andere provider gaan kun je altijd kijken of winkels zoals cdmedia.nl en imeiunlock.nl deze provider aanbieden. Zou je het via een jailbreak willen dan ligt het aan je baseband of je een unlock kunt doen
|
||||
|
||||
Nou hij heeft hem uit de UK gekocht geloof ik.
Weet niet zo welke provider het dan is. |
|
||||
|
||||
Vanuit de UK zal het haast wel O2 zijn dan.
Die is wel te unlocken dacht ik maar daar hangt best een duur prijskaartje aan. Laatst gewijzigd door Chrisl; 22-12-10 om 15:30. |
|
|||
|
|||
Please helpppppppppppppp ! Ik heb een iphone 4 zit blokade op van t mobile-orange engeland? Wat moet ik doen
|
|
|||
|
|||
Tmobile UK blijft een dure unlock jammer genoeg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen | madna | Unlock | 0 | 07-11-10 09:59 |
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. | MikeNL | Jailbreak | 3 | 28-07-10 08:44 |
Simlock verwijderen iPhone 3G | Sjaak B | Odido (T-Mobile) | 1 | 01-03-10 11:25 |
|
|