update 3.1 -> 4.2.1 met unlock? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Iphone 3G met FW 3.1 en baseband 05.11.07. Deze heb ik een jaar geleden gejailbreaked en unlocked met blackra1n o.i.d. Dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update 3.1 -> 4.2.1 met unlock?
Hoi,
Ik heb een Iphone 3G met FW 3.1 en baseband 05.11.07. Deze heb ik een jaar geleden gejailbreaked en unlocked met blackra1n o.i.d. Dat was nodig omdat ik er een KPN sim in wil gebruiken. Nu zou ik graag updaten naar FW 4.2.1 maar niet m'n unlock/baseband verliezen. Ik heb al wat gegoogled maar ik kom niet verder dan dat ik ultrasnow nodig heb en een customfirmware. Maar waar vind ik die en hoe dan verder? Kan iemand me naar een stap-voor-stap gids leiden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
rvdkruk,
Je bericht is van enige tijd geleden en hopende dat je het nog niet geprobeerd hebt, hierbij een reactie mijnerzijds. Ik zou je de handleiding kunnen geven omdat ik deze update gedaan heb. Maar ik zou hem willen afraden, omdat ik (en velen met mij) na de upgrade het probleem hebben dat de batterij wordt 'leeggezogen'. Je loopt met een straalkacheltje rond en bijgevolg is je batterij na ongeveer 2 tot 3 uur wel leeg. Het is een bekend probleem bij de developers en ze werken aan een oplossing. Tot die oplossing er is zou ik even niets doen. Grtr, cenekaly |
|
|||
|
|||
Oke,
Toch bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik zou sowieso een 3G niet upgraden van 3.x naar 4.x, want hij wordt beduidend trager. Ik zou willen dat ik nog terug kon naar 3.x
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS met 3.1.3 (locked) update + unlock naar iOS 4.0 | Bealeo | Jailbreak | 4 | 06-07-10 21:29 |
iPhone 3G: update naar 4.0 geen unlock meer nodig met vodafone?? | skruiper | Unlock | 13 | 30-06-10 14:10 |
Geen MMS na update naar 3.1.2 met Jailbreak en Unlock | happydaddy | Archief | 2 | 14-10-09 14:52 |
iPhone: Jailbreak en unlock met update itunes | lsp | Jailbreak | 1 | 18-08-09 19:00 |
|
|