//

Unlock

Unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik heb een iphone 2G overgenomen voor mijn dochter. Toestel werkte toen ik hem kreeg, je zag gewoon het openingsscherm/bureuablad. Bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-01-11, 18:28
minics minics is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard Unlock

Wie kan mij helpen?
Ik heb een iphone 2G overgenomen voor mijn dochter. Toestel werkte toen ik hem kreeg, je zag gewoon het openingsscherm/bureuablad. Bij het eerste gebruik aan de computer werd itunes geopend, er was een update beschikbaar. Er is hierop geklikt en daarna ging het fout. Als iphone wordt opgestart krijg ik de "stekker met itunes-logo" in beeld. Itunes zelf meld: "Simkaart wordt niet ondersteund. Alleen compatible simkaarten van bevoegd leverancier kunnen worden gebruikt om Iphone te activeren. Plaats simkaart die bijgeleverd was of ga naar leverancier voor vervangende simkaart".
Ik heb al het nodige zoekwerk verricht op t forum en al diverse zaken gedowned zoals aangegeven maar geen resultaat. Is er nog hoop?

Alvast bedankt voor de moeite !

minics.

Ik zie net dat er jimfather hetzelfde probleem heeft en 10 min geleden eenzelfde post geplaats heeft......

Laatst gewijzigd door minics; 07-01-11 om 18:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-11, 18:57
jimfather jimfather is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

JA, kben ook hopeloos
  #3  
Oud 08-01-11, 14:16
jimfather jimfather is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

minics: bij mij is het gelukt, je moet eerst een custom firmware downloaden (gewoon op google intikken: michael's custom firmware 3.1.2 (softwareversie van je iphone, da kan ook 3.1.3 zijn) als je dat hebt gedownload, dan moet je je iphone in DFU-mode zetten, je zoekt dat best even op. Daarna open je itunes en druk je op shift+herstellen, je bladert naar die customfirmware (die je net hebt gedownload) en je laat itunes dat even uitvoeren, het kan zijn dat vervolgens je iphone al terug werkt --> dat is goed. Maar het kan ook zijn dat itunes ineens zegt: er is een onbekende fout 1604--> dat is minder goed. Wat je dan moet doen is, downloadt iReb (iTunes Restore Error Bypasser) en je kan dat downloaden op deze site Fix 1604, 1602, 1600 Error During iPhone 3.1.3 IPSW Custom Restore | Redmond Pie en dan doe je gewoon wat mooi uitgelegd staat op die site.
Ik hoop dat het ook bij jou lukt, veel succes!
  #4  
Oud 09-01-11, 23:21
minics minics is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Hej Jimfather,

Bedankt voor je antwoord. Ik ben druk aan het zoeken gegaan op google. Kom van alles tegen behalve de goede. Weet jij nog waar jij die Custom Firmware gedownload hebt? Alvast (weer) bedankt,

minics.
  #5  
Oud 10-01-11, 09:56
jimfather jimfather is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Sorry voor dit late bericht,
ik heb die custom firmware volgens mij van deze downloadsite gehaald (http://www.zshare.net/download/668947980149d3b5/ )
Als die niet lukt, kan je ook deze proberen (
[FONT=Calibri][SIZE=3]http://www.sendspace.com/file/eux0en[/SIZE][/FONT])
groetjes, Jimfather
  #6  
Oud 10-01-11, 13:12
minics minics is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Bedankt Jimfather,

Ik heb beide geprobeerd en krijg bij allebei de foutmelding code 1600. Daarna lukt het niet met iReb. Als ik op de ipone2 knop druk gebeurt er niets met mijn iphone, scherm wordt niet wit. Ik blijf nog maar even zoeken.........

minics.
  #7  
Oud 18-01-11, 22:45
minics minics is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb de iphone voor een paar euro's laten jailbreaken en simlockvrij maken. En het werkt !

Minics.
  #8  
Oud 20-01-11, 22:16
Demy007 Demy007 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

ik heb het zelfde probleem , ik had een 2e hands iphone gekocht (jailbreak en unlock) en nu heb ik hem geupdate maar gaat niet verder , want er zit een nu lock op maar heb niet het originele sim kaartje??? en nu???
  #9  
Oud 21-01-11, 00:21
minics minics is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Je kunt de methode van jimfather proberen, zie post 8 januari. Dat is bij mij niet gelukt vandaar dat ik het heb laten doen. FF zoeken op marktplaats, heb ik ook gedaan.

Suc6, minics.
  #10  
Oud 21-01-11, 16:15
Demy007 Demy007 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

en als dat niet werkt dn kan ik het gewoon laten doen bij een telefoon speciaalzaak tog? en wat kost dat trouwens? en kan ik hem dn niet gewoon voor altijd simlockvrij kunnen laten maken , want dn heb je nooit dit probleem met updaten (want op 2g heb je weer eens geen camera :$ en hoef ik alleen maar te jailbreaken)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.