Baseband discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Hooe kan ik mijn baseband bekijken en als ik update, waarom wil iedereen dan ze baseband houden? Groeten guus....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband
Hallo allemaal,
Hooe kan ik mijn baseband bekijken en als ik update, waarom wil iedereen dan ze baseband houden? Groeten guus. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke versie baseband:
instellingen, algemeen, info, modemfirmware. niet iedereen wil de baseband behouden, degene die een fakrieks geunlockte telefoon hebben kunnen gewoon de baseband updaten en kunnen dan ook gewoon met hun eigen provider bellen. echter, degene die een simlock toestel hebben en met een andere provider willen bellen, moeten hun telefoon unlocken, en unlocken gaat niet met elke baseband. vandaar dat deze personen graag hun oude (en dus unlockbare) baseband willen houden. grtz flea |
|
|||
|
|||
Staat niet bij ipod touch 4g
|
|
||||
|
||||
Zoals je in onze Wiki kunt lezen (klik op het vraagteken na Baseband) is een baseband een soort modem.
Dat heb je dus niet op een iPod Touch...
|
|||
|
|||
Ok dom van me
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Baseband 05.14.02 | HA-iphone | Unlock | 2 | 26-11-10 17:36 |
iPhone 3G: fw 3.1 baseband 05.11.07 | bettina | Unlock | 0 | 30-05-10 18:22 |
[bricked] Baseband/IMEI/Wi-Fi weg, baseband restore mislukt | norckon | Unlock [archief] | 21 | 13-03-08 22:16 |
|
|