Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de week heb ik de laatste software op mijn telefoon (3GS) gezet. Als ik nu 'sochtends mijn telefoon aanzet krijg ik mijn ping en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ping en what'sapp berichten ontvangen zonder simlock te ontgrendelen
Van de week heb ik de laatste software op mijn telefoon (3GS) gezet. Als ik nu 'sochtends mijn telefoon aanzet krijg ik mijn ping en what'sapp-berichten binnen voordat ik mijn telefoon met mijn simlock ontgrendeld heb. Dit had ik met de vorige software niet. Is hier iets aan te doen? Ik wil nl niet dat er berichten binnenkomen voordat m'n telefoon ontgrendeld is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PingChat (Voorheen Ping!): Stuur gratis berichten met Push Notifications | iCulture | iPhone Apps | 405 | 07-04-11 18:28 |
App die berichten kan sturen, maar wel 'veilig'. Dus geen what'sapp:) | iphonedre | iPhone Apps | 6 | 07-01-11 22:48 |
Berichten tegelijk ontvangen in outlook en iphone | Ronald Beije | iPhone algemeen | 3 | 15-11-10 10:41 |
Mms berichten ontvangen | played | iPhone algemeen | 4 | 26-08-10 00:49 |
|
|