Baseband downgraden discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Best, heb per ongeluk mijn iphone 4 geupdate met firmware 4.2.1, daardoor is mijn baseband verandert naat 03.10.01-ICE_2_8 en niet meer kan unlocken. Nu is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Baseband downgraden
Best,
heb per ongeluk mijn iphone 4 geupdate met firmware 4.2.1, daardoor is mijn baseband verandert naat 03.10.01-ICE_2_8 en niet meer kan unlocken. Nu is mijn vraag is of het mogelijk is om mijn baseband te downgraden naar 1.59.00 daar deze opgeslagen zijn via tinyumbrella en cydia. Alvast bedankt voor jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ook :-(
Ben benieuwd, ik ga het volgen. |
|
||||
|
||||
Volgens mij valt de baseband van een iPhone 4 niet te downgraden.
|
|||
|
|||
Ik dacht dat de bedoeling van tinyumbrella om je baseband op te slaan zodat men dan terug konden downgraden
|
|
||||
|
||||
Nee dat kan niet. De halve wereld wacht op een unlock voor de huidige baseband Het enige wat je opslaat met TinyUmbrella zijn de SHSH blobs, waarmee je de iOS FW mee zou kunnen downgraden. De baseband firmware zal niet mee downgraden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Baseband downgraden? | lian02 | Unlock | 13 | 28-09-10 13:58 |
baseband 05.11.07 downgraden | hoffie19 | Archief | 9 | 04-10-09 17:34 |
Baseband Downgraden? | btwvince | Archief | 7 | 14-12-08 21:48 |
Downgraden Baseband. | Nilles | Unlock [archief] | 22 | 10-02-08 02:44 |
|
|