DRINGEND: ultrasn0w by usb discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) is er de mogelijkheid om ultrasn0w (laatste versie) te installeren via usb? men cydia wilt namelijk niet laden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DRINGEND: ultrasn0w by usb
is er de mogelijkheid om ultrasn0w (laatste versie) te installeren via usb? men cydia wilt namelijk niet laden
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je niet redsn0w..?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vreemd, hier heb ik nog geen ervaring mee, misschien kan een ander je verder helpen!
|
|
|||
|
|||
Ik zie een aantal mogelijkheden.
- Met behulp van WinSCP of e.d. inloggen op je iPhone en een deb file van ultrasn0w kopiëren naar je iPhone naar de map private/var/root/Media/Cydia/AutoInstall (waarschijnlijk moet je de map Cydia en AutoInstall ook nog aanmaken). Als je dan opnieuw start zal Cydia het automatisch installeren. Eventueel zou het volgens mij ook moeten werken als je de file op een andere locatie zet en vervolgens commando geven: dpkg -i ultrasn0w.deb (hoe de file ook mag heten). - Een custom firmware maken waar je ultrasn0w al in opneemt. En dan je iPhone herstellen met die custom firmware. Laatst gewijzigd door JornZ; 21-01-11 om 19:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB XC60 geeft usb onleesbaar | jkl | iPhone algemeen | 2 | 04-12-11 11:41 |
iPhone 3gs wil niet meer USB/opladen - dringend hulp nodig | borgqueenx | iPhone algemeen | 9 | 06-06-10 19:03 |
iPhone 3G: Ultrasn0w installeren via USB | joeyg19 | Unlock | 163 | 19-10-09 18:06 |
|
|