//

DRINGEND: ultrasn0w by usb

DRINGEND: ultrasn0w by usb discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) is er de mogelijkheid om ultrasn0w (laatste versie) te installeren via usb? men cydia wilt namelijk niet laden...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-11, 16:56
tommynr7 tommynr7 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard DRINGEND: ultrasn0w by usb

is er de mogelijkheid om ultrasn0w (laatste versie) te installeren via usb? men cydia wilt namelijk niet laden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-11, 16:59
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Bedoel je niet redsn0w..?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 21-01-11, 17:02
tommynr7 tommynr7 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Bedoel je niet redsn0w..?
nee ultrasn0w, ik ben afhankelijk van een unlock & heb ooit vorig jaar ulstrasn0w vie usb geinstalleerd, maar vroeg me af als dit nu nog gaat. want men jailbreak lukt wel, maar by loading data sluit hy af :s
  #4  
Oud 21-01-11, 18:01
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Vreemd, hier heb ik nog geen ervaring mee, misschien kan een ander je verder helpen!
  #5  
Oud 21-01-11, 18:11
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik zie een aantal mogelijkheden.

- Met behulp van WinSCP of e.d. inloggen op je iPhone en een deb file van ultrasn0w kopiëren naar je iPhone naar de map private/var/root/Media/Cydia/AutoInstall (waarschijnlijk moet je de map Cydia en AutoInstall ook nog aanmaken). Als je dan opnieuw start zal Cydia het automatisch installeren. Eventueel zou het volgens mij ook moeten werken als je de file op een andere locatie zet en vervolgens commando geven: dpkg -i ultrasn0w.deb (hoe de file ook mag heten).
- Een custom firmware maken waar je ultrasn0w al in opneemt. En dan je iPhone herstellen met die custom firmware.

Laatst gewijzigd door JornZ; 21-01-11 om 18:15.
  #6  
Oud 21-01-11, 18:44
tommynr7 tommynr7 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JornZ Bekijk bericht
Ik zie een aantal mogelijkheden.

- Met behulp van WinSCP of e.d. inloggen op je iPhone en een deb file van ultrasn0w kopiëren naar je iPhone naar de map private/var/root/Media/Cydia/AutoInstall (waarschijnlijk moet je de map Cydia en AutoInstall ook nog aanmaken). Als je dan opnieuw start zal Cydia het automatisch installeren. Eventueel zou het volgens mij ook moeten werken als je de file op een andere locatie zet en vervolgens commando geven: dpkg -i ultrasn0w.deb (hoe de file ook mag heten).
- Een custom firmware maken waar je ultrasn0w al in opneemt. En dan je iPhone herstellen met die custom firmware.
phoe, die winSCP zegt me echt weinig, heb ik nog nooit van gehoord, hoe maak ik een firmware waarin ik ultrasn0w al opneem?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB XC60 geeft usb onleesbaar jkl iPhone algemeen 2 04-12-11 10:41
iPhone 3gs wil niet meer USB/opladen - dringend hulp nodig borgqueenx iPhone algemeen 9 06-06-10 18:03
iPhone 3G: Ultrasn0w installeren via USB joeyg19 Unlock 163 19-10-09 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.