//

Kan iemand me helpen! :(

Kan iemand me helpen! :( discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb men iphone 3g ergens een foutje laten begaan met snel zijn naar het updaten naar 4.2.1. nu zit ik dus op 3.2.1, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-11, 20:32
tommynr7 tommynr7 is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 36
Standaard Kan iemand me helpen! :(

hallo,

ik heb men iphone 3g ergens een foutje laten begaan met snel zijn naar het updaten naar 4.2.1. nu zit ik dus op 3.2.1, met baseband 6.15.00, omdat ik afhankelijk ben van een unlock. mijn cydia sluit telkens af als ik het opstart, dus ik kan ultrasnow niet installeren. is er iemand die voor me een custom firmware zou willen maken, die FW 3.2.1 heeft & waar ultrasnow al geïntegreerd is? of een programma waarmee ultrasnow wordt geïnstalleerd via usb? ( zoals hier http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...n-via-usb.html ) ik weet zelf namelijk niet hoe ik hier aan kan beginnen. ik ben ten einde raad

ik heb ook al proberen updaten naar de officiele 4.2.1, maar dat lukte ook niet meer, de 3.2.1 die er nu opstaat is dus gejailbreakt met blackra1n.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen met eventuele FW of andere voorstellen, thnx!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan iemand mij helpen? JroisRuss Jailbreak 10 11-07-10 15:35
kan iemand me ff op weg helpen dsimons Archief 14 19-10-09 17:35
Kan iemand me Helpen..? Rat-72 Archief 1 24-06-09 19:30
kan iemand me a.u.b helpen i farao i Archief 6 01-02-09 21:20
Probleem. Kan iemand me helpen? janjoris iPhone algemeen 1 28-08-08 04:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.