Ultrasn0w installeren via USB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die weet of dit kan en zo ja hoe dit moet? EDIT Uitleg en bestanden zijn in reply #43 te vinden. Met dank aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ultrasn0w installeren via USB
Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 12:45. Reden: ultrasn0w.deb toegevoegd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom zou je dit willen ik betwijfel of het mogelijk is ik denk zelf van niet.
Gaat het via cydia fout of kom je ergens niet uit ? |
|
|||
|
|||
Het probleem is dat mij telefoon nu simlock is en mijn Wi-Fi niet werkt op de een of andere manier. En ik moet ultrasnow dus instaleren maar zou neit weten hoe... ben ten einde raad
|
|
|||
|
|||
Je zit op 3.0 ?
Zo ja met redsnow en cydia ? |
|
|||
|
|||
ja beide zijn geinstalleerd
|
|
|||
|
|||
Probeer een andere Wi-Fi accespoint bij iemand anders thuis. en vergeet niet de repo toe te voegen, Als je weet hoe dit werkt ?
|
|
|||
|
|||
heb ik al geprobeerd maar hij zoekt ongeveer 2 seconden en dan vind hij niks. en wat is de repo?
|
|
|||
|
|||
De repo toevoegen
open cydia Ga naar Manage kies sources klik edit rechts boven kies links boven voor Add toets de repo in repo666.ultrasn0w.com Klik add source Hij vind dus totaal geen Wi-Fi netwerken ? Vreemd probleem probeer hem een aantal maal in flight modus te zetten of te herstarten |
|
|||
|
|||
als ik internet had was het instaleren geen probleem dat weet ik wel hoe dat werkt maar ik moet dus op een andere manier ultrasnow op mn telefoon krijgen dat is het probleem.
|
|
|||
|
|||
Iets snap ik niet je vraag eerst of het via de browser kan maar daar heb je ook internet voor nodig. Wi-Fi en cydia is je enigste optie volgens mij.
|
|
||||
|
||||
Nee, hij wil het via iPhonebrowser doen, het USB progje....
|
|||
|
|||
juist ik moet het op de een of andere manier via mijn pc pushen naar de iphone dat is het probleem
|
|
|||
|
|||
Geraak je niet in je instellingen omdat je enkel emergency call krijgt? Haal dan je sim er eens uit?
|
|
|||
|
|||
nee want hij is al gejailbreaked. dus ik kan verder overal wel bij
|
|
||||
|
||||
Dat kan hij wel, want hij geeft aan dat ewr ongeveer 2 seconden naar Wi-Fi gezocht wordt....
|
|
||||
|
||||
iPhonebrowser werkt niet meer danzij iTunes 8.2 is de USB verbinding veranderd.
Je zult toch via Cydia de boel moeten installeren. Heb je wel de goede Saurik Repo geinstalleerd in Cydia? Zie hiervoor: Geen updates in Cydia? Vervang je oude Saurik-repo! [jailbreak] > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
iPhonebrowser werkt wel, je moet even de nieuwste versie van google afhalen....
En het ligt niet aan cydia, het ligt aan zijn Wi-Fi verbinding.... |
|
|||
|
|||
ik kan het niet via cydia dus dat is het probleem
|
|
|||
|
|||
Heb hier een mogelijke oplossing voor je.
Zoals ik gelezen heb bestandje downloaden wat op het forum wordt aangeboden en dan de instructies volgens have any solution to use ultrasnow without Wi-Fi???? - GSM-Forum |
Labels |
installeren, ultrasn0w |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB XC60 geeft usb onleesbaar | jkl | iPhone algemeen | 2 | 04-12-11 11:41 |
iPhone 3G: DRINGEND: ultrasn0w by usb | tommynr7 | Unlock | 5 | 21-01-11 19:44 |
Windows: Iphone op usb 1.1 / usb 2.0 | pimmers | iTunes | 10 | 27-01-09 22:28 |
|
|