Ultrasn0w installeren via USB discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat ziet er goed uit... Hopelijk kan Joey een beetje engels.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit...
Hopelijk kan Joey een beetje engels....
|
|
|
|||
|
|||
is een topic uit 2004 denk neit dat dat werkt
|
|
||||
|
||||
Bij beide staat Yesterday.... das niet 2004...
|
|
|||
|
|||
sorry las verkeerd ga nu kijken moment
|
|
||||
|
||||
Als dat alles niet werkt kun je het wellicht proberen met een prepaid pakket van T-mobile...
|
|
||||
|
||||
das opzich ook wel een hele goeie,
Voor een klein bedragje ben je dan klaar... ;-) |
|
|||
|
|||
Lijkt me nu dat je met al de links die gegeven zijn je wel een uitweg kunt vinden ?
|
|
||||
|
||||
Ja, maar als dat niet werkt kan hij altijd nog proberen of om een T-Mobile sim te lenen van iemand, of een prepaid pakket te kopen....
|
|
|||
|
|||
hij doet het weer!! mensen super bedankt!!!!
|
|
|||
|
|||
Misschien dat je kunt laten weten wat je nu gedaan hebt. Wellicht dat meerdere mensen op dit topic stranden en dat je hun zo ook weer verder kunt helpen. Fijn dat het werkt.
|
|
||||
|
||||
Misschien dat een mod na de uitleg ook ff de titel van dit topic aanpassen naar "Zonder Wi-Fi toch ultrasn0w installeren" of zoiets......
Dan is het voor andere forumleden makkelijker terug te vinden als ze ook deze problemen hebben..... |
|
|||
|
|||
download hier het bat bestandje: http://forum.gsmhosting.com/vbb/show....php?p=4590138 die uitvoeren. dan opnieuw opstarten en hij is geunlocked
|
|
||||
|
||||
hahahaha, lekkere uitleg, kun je iets specifieker zijn????
|
|
|||
|
|||
Het is heel simpel eigenlijk je gaat naar: have any solution to use ultrasnow without Wi-Fi???? - GSM-Forum daar staan 3 rar bestandjes die je download. vervolgens pak je ze alle 3 uit. er staat een bat bestandje in die je uit moet voeren. je iphone moet dan wel verbonden zijn met je pc. voer het bestandje uit. reboot je iphone en klaar
|
|
||||
|
||||
Ok, begrijp ik het goed dat je een soort van CMD schermpje krijgt die alles voor je doet?
Moet je ook nog zelf bepaalde handelingen doen of doet dit .bat alles voor je? Nu kan je dus bellen en alles?? Wi-Fi doet het zeker nog niet of wel? |
|
|||
|
|||
alles werkt idd behalve Wi-Fi het bat bestandje doet alles
|
|
||||
|
||||
Ok, nou ff hopen dat een Mod je titel wil aanpassen en als je wil kun je de oplossing in je eerste post zetten, dan is het voor de overige forumleden makkelijker om de oplossing te vinden als ze het zelfde probleem ondervinden.
|
|
||||
|
||||
Hallo mensen, ik zit met hetzelfde probleem, nu zou ik graag willen wat Joey19 precies gedaan heeft en om welke bestanden het gaan op de forum van gsm-forum?
(mijn Wi-Fi werkt al sinds 2.0/2.2 niet meer, ook niet op 2.2.1) Bedankt!
|
||||
|
||||
@EN-IS, zie post #34, daar staat alles in....
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
installeren, ultrasn0w |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB XC60 geeft usb onleesbaar | jkl | iPhone algemeen | 2 | 04-12-11 11:41 |
iPhone 3G: DRINGEND: ultrasn0w by usb | tommynr7 | Unlock | 5 | 21-01-11 19:44 |
Windows: Iphone op usb 1.1 / usb 2.0 | pimmers | iTunes | 10 | 27-01-09 22:28 |
|
|