Iphone op usb 1.1 / usb 2.0 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de iphone op mijn laptop aangesloten en alles werkt prima. Ook met itunes geen problemen. Wat wel vreemd is, is dat als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone op usb 1.1 / usb 2.0
Hallo,
Ik heb de iphone op mijn laptop aangesloten en alles werkt prima. Ook met itunes geen problemen. Wat wel vreemd is, is dat als ik de iphone aansluit dan zegt hij, Snel apparaat op trage usb poort aangesloten. Dit apparaat kan sneller werken... Maar ik heb juist usb 2.0 poorten op me laptop. Heeft iemand dit ook? Of heeft iemand er een oplossing voor? Groeten Pim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de pc al opnieuw gestart? iphone uitgezet? andere poort gepakt?
|
|||
|
|||
Ja, Alles al gedaan.
Ik werk al 2 weken zo. En in eerste instantie vond ik het eigenlijk geen probleem. Maar er was gisteren een kennis met een ipod en die deed het wel goed. Aangesloten op mijn laptop, werd meteen gevonden door itunes, kopieerde muziek. En pfvieuw dat ging snel haha vandaar ik graag mijn iphone ook werkend wilde hebben op usb 2.0 |
|
||||
|
||||
Ik zou bijna zeggen dan je Iphone een corruptie maakt met je pc. Dat je pc te veel geheugen pakt en dan de iphone trager laat draaien. Als het aan de Iphone zou liggen zul je het beste afwezen met Arb of croiman die hebben misschien hier een antwoord op. Die zijn daar (volgens mij) technischer in!!
|
|
|||
|
|||
Bedankt alvast ik wacht het af...
|
|
||||
|
||||
Heb je al een andere usb poort geprobeerd ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Uiteraard...,
De andere ipod werkte wel prima op alle poorten. En zodra ik de ipone aansluit, met dezelfde kabel op dezelfde poort. geeft ie meteen aan dat ik traag apparaat heb aangesloten... |
|
||||
|
||||
Gebruik je wel het kabeltje wat geleverd is bij de iphone ? Of heb je al eens een ander kabeltje (ipod) geprobeerd ?
|
|
|||
|
|||
Kabel van ipod en kabel van iphone...
Kabel ipod : ipod snel, iphone traag Kabel iphone : ipod snel iphone traag |
|
||||
|
||||
En de iphone aansluiten op een andere pc ? Werkt hij dan wel op volledige snelheid ?
|
|
|||
|
|||
beetje oud, maar ik heb exact hetzelfde probleem
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
USB XC60 geeft usb onleesbaar | jkl | iPhone algemeen | 2 | 04-12-11 11:41 |
USB gebruik op IPhone 4 32 | edmond | iPhone algemeen | 4 | 26-07-10 21:23 |
Iphone over LAN via USB op PC | gertsolo | Wi-Fi | 12 | 10-08-09 11:56 |
|
|