van 4.1 naar 4.2.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 3GS met modem firmware 06.15.00 en versie 4.1 (BB117) Nu wil ik naar software 4.2.1 Dit omdat mijn telefoon zeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
van 4.1 naar 4.2.1
Hallo ik heb een iphone 3GS met modem firmware 06.15.00 en versie 4.1 (BB117)
Nu wil ik naar software 4.2.1 Dit omdat mijn telefoon zeer traag is. Maar hoe moet ik nu updaten. Als ik mijn telefoon aansluit op itunes dan krijg ik een mededeling dat er nieuwe software beschikbaar is en dat ik kan update naar 4.2.1 Maar kan ik dan nog wel bellen? Kan ik hem wel update via itunes of moet ik iets anders doen. Help me, ik word langzamerhand aardig gek. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je een unlock hebt, is dit via je jailbreak of gewoon officieel?
|
|
||||
|
||||
via een jailbreak
|
|
|||
|
|||
Ik abonneer me even op deze discussie....
Heb dezelfde vraag namelijk! |
|
|||
|
|||
Dan zou ik hem niet updaten als ik jou was, of je moet een iPhone hebben van T-Mobile NL.
|
|
|||
|
|||
Maar kan ik dan niet gewoon ergens van dit forum een Custom Firmware 4.2.1 downloaden...en deze er met shift herstel via Itunes opzetten?!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maar niemand heeft een antwoord?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|