Unlock/battery problems discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Even het probleem schetsen : Vanaf firmware 4.x reboot de iphone spontaan nadat ie 5 a 10 mins aanstaat. => Downgrade naar 3.1.2 custom welliswaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock/battery problems
Even het probleem schetsen :
Vanaf firmware 4.x reboot de iphone spontaan nadat ie 5 a 10 mins aanstaat. => Downgrade naar 3.1.2 custom welliswaar is compleet en werkt. => unlock uitgevoerd en gejailbreakt. Probleem is nu dat ik geen netwerk vind (baseband 05.15.04) Heeft er iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak ? ik wil niet naar een 4.x mits batterij probleem en het updaten naar een 06.15.x wil ik liever vermijden mits een downgrade dan zeker niet meer gaat .... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een simlock hebt, en baseband 05.15.04 hebt is deze helemaal nog niet te unlocken, of zie ik het nou verkeerd?
|
|||
|
|||
i kdacht als je tethered ging dan wel ?
Enig idee of ze ooit een oplossing hiervoor gaan hebben ? zou het maar jammer vinden dat ik een iphone 3GS 32gb heb en er niets mee kan :/ |
|
||||
|
||||
Dan weet ik het ook niet hoe ik het zou aanpassen, mijn excuses..
|
Labels |
3gs, baseband, herstart, iphone, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps problems. | aznar | Archief | 8 | 28-10-09 15:42 |
iPod touch: iPod touch 1g 16GB Jailbreak problems... | kramstraa | Jailbreak | 7 | 14-04-09 23:17 |
2.1 restore problems | berndvp | iPhone algemeen | 4 | 04-03-09 18:12 |
installer problems | frektor | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-09-08 15:31 |
Installer Problems | Gligoth | Jailbreak apps en thema's | 30 | 25-08-08 23:53 |
|
|