Meerdere keren jailbreaken/unlocken mogelijk? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan een Iphone 3GS overnemen van een maatje. Hij was altijd gejailbreaked, alleen voor de verkoop heeft hij hem weer origineel gemaakt. Nu zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Meerdere keren jailbreaken/unlocken mogelijk?
Ik kan een Iphone 3GS overnemen van een maatje.
Hij was altijd gejailbreaked, alleen voor de verkoop heeft hij hem weer origineel gemaakt. Nu zit er een T-Mobile simlock op en ik heb Vodafone. Kan die gewoon weer opnieuw gejailbreaked en unlocked worden, of is dit niet meer mogelijk? bvd. Galepinjo88! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
jailbreak kan gewoon opnieuw, unlock ligt aan de baseband die er nu opstaat. Als deze baseband te unlocken is, kan dit ook gewoon.
|
|||
|
|||
oke bedankt voor de snelle reactie!
|
Labels |
galepinjo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaken op andere pc, mogelijk? | Shampie | Jailbreak | 3 | 08-04-11 15:33 |
Mogelijk te jailbreaken of niet? | Aoshi | Jailbreak | 6 | 04-10-10 21:10 |
Apps meerdere keren installeren - hoe houdt Apple het bij? | Backpacker | iPhone Apps | 2 | 07-09-10 22:45 |
Zelfde mail wordt meerdere keren gedownload | mccass | iPhone algemeen | 7 | 21-05-10 20:51 |
iPhone: Blackra1n meerdere keren uitgevoerd, leidt dat tot problemen/trage iPhone? | Akuma2000 | Jailbreak | 6 | 30-11-09 12:17 |
|
|