spoed iphone zonde originele sim unlocken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3g net gekocht en nu wilde in alles naar fabrieks instellingen terug zetten nu is hij gelockt en moet ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
spoed iphone zonde originele sim unlocken
ik heb een iphone 3g
net gekocht en nu wilde in alles naar fabrieks instellingen terug zetten nu is hij gelockt en moet ik een originele sim hebben om hem te activeren help.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke provider zat erop?
|
|
|||
|
|||
dat is een goeie dat weet ik niet
|
|
||||
|
||||
Das een goeie, je koopt een Iphone en voor de rest weet je niets. Vind het een vreemd iets. Je koopt een Iphone of met of zonder abbo............toch? Als het met zou zijn weet je welke het is ............toch? Deze is dus zonder en je beantwoord de vraag dat je niet weet welke provider het is............ Of zie ik dit nu verkeerd............... Gr Ton
|
|||
|
|||
sorry
ik heb vandaag een iphone overgenomen en ik dacht ik zet alles terug naar fabrieks instellingen had ik beter niet kunnen doen haha ik denk dat de originele provider tmobile is geweest |
|
||||
|
||||
Misschien handig om een custom firmware te installeren. Daar lees je in deze topic meer over.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip vanavond gaat er iemand naar kijken gelukkig
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
haha
weet ik ik raakte alleen een beetje in paniek haha |
|
|||
|
|||
helpppp
Hoi, ik heb een Iphone 3g gekocht via marktplaats. (Stom ik weet het inmiddels ook!) Maar ik kom niet in de Iphone. Itunes zegt dat er geen geldig Sim kaart in zit. Kom niet verder dan het emergency call scherm.
Ik heb overal al op internet gezocht hoe dit op te lossen, maar niks is tot nu toe gelukt. Het gaat om een zwitsers toestel. Wie kan me helpen? |
|
|||
|
|||
die man waar ik was had het ook en toen hij bij itunes de software ging bijwerken was de telefoon weer de oude
|
|
|||
|
|||
In Itunes zegt ie dat er geen geldige sim in zit, kan er niet bij....Hoe nu verder?
|
|
|||
|
|||
zoal ik zei kijken of je de tel kan updaten/bijwerken
|
|
|||
|
|||
nee ik kan er dus niet bij....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: SPOED: tmobile iphone 4 zonder originele simkaart unlocken | tremmal | Unlock | 10 | 30-01-11 14:35 |
iPhone 3GS: Delocker zonder originele sim | JustChill | Unlock | 1 | 13-01-11 19:26 |
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. | MikeNL | Jailbreak | 3 | 28-07-10 08:44 |
iPhone: activeer elke iphone zonder originele sim | mattias | Jailbreak | 4 | 19-07-10 00:43 |
iPhone activeren zonder originele sim | LEXY | Archief | 1 | 16-01-09 22:29 |
|
|