unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal , ik denk dat ik per vergissing men iphone hebt unlockt en dat zonder te jailbreaken en er op itunes te lezen valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares
hallo allemaal ,
ik denk dat ik per vergissing men iphone hebt unlockt en dat zonder te jailbreaken en er op itunes te lezen valt dat hij unlockt is dit vindt ik persoonlijk geweldig , ik ga hier nog niet zeggen hoe ik het gedaan heb , maar ga dit wel doen na de test met de nieuwe update , tot dan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een wilde gok, je had een T-mobile simlock..?
|
|
|||
|
|||
iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode) - iPhone - iPhoneclub.nl
wtf.. je hebt niks nieuws verzonnen |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En ook geen Vodafone of KPN?
Die leveren tegenwoordig standaard unlocked (en daarom biedt T-Mobile die optie nu ook, met terugwerkende kracht).
|
||||
|
||||
En leuk ook dat je er een thread over opent zonder het met anderen te delen. Open dan niks.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak zonder unlock | 3vo | Jailbreak | 12 | 17-05-11 18:38 |
Alle iDevices: (alle Firmwares)Idevice in finder zien op mac, Jailbreak nodig en leopard | LUUD18 | Jailbreak | 3 | 05-12-10 00:46 |
Custom 4.0 Firmwares alle iDevices | spysical | Jailbreak | 1023 | 28-10-10 18:30 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
iPhone 1e gen.: iPhone 8GB 2G werkt zonder unlock/jailbreak | Itachi | Unlock | 4 | 31-01-09 00:27 |
|
|