Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Modbreak: Lees eerst: Keuzehulp: kan ik mijn iPhone jailbreaken? Dit Topic Word niet meer ververst Na 26/10/'10 verlopen ook alle download links Dit topic bevat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Custom 4.0 Firmwares alle iDevices
Dit Topic Word niet meer ververst Na 26/10/'10 verlopen ook alle download links Dit topic bevat download links voor 4.1 Zelf een customfirmware maken met Pwnagetool 4.0.1 (Mac vereist!): iPhone 3G
iPhone 3GS PwnageTool werkt alleen op de iPhone 3GS als deze al gejailbreakt is en daarnaast de oude bootrom bevat. Heb je een serienummer waarbij het 4e en het 5e cijfers tussen 25 en 40 ligt én is je iPhone in 2009 aangekocht, dan heb je wellicht de oude bootrom. Is je iPhone nieuwer, dus zijn het 4e en 5e cijfer in je serienummer samen hoger dan 40, dan heb je de nieuwe bootrom.
2e generatie iPod touch
Windows gebruikers: Maak van de .zip extensie een .ipsw gewoonweg even vervangen Mac gebruikers: Zie hier iPhone 3G: Download Met:
Met:
Met:
Met:
Met:
Met:
Voor een unlock: Ga naar Cydia en download Ultrasn0w:
Laatst gewijzigd door spysical; 20-10-10 om 23:16. Reden: Aangepast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog nooit gebruik gemaak van een custom firmware. Maar welke moet ik gebruiken voor mijn 3Gs met oude bootrom? Want ik heb een iPhone van België. En werkt dit voor de Windows gebruikers omdat je iets zegt over PwnageTool?
EN wat is het verschil tussen de 1ste 3gs en de 2de 3gs custom firmware? Sorry voor de stomme vragen... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de moeite spysical! Maak je er ook nog een voor de 3g zonder multitasking? Begreep dat dit toch niet heel soepel loopt....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nice!!! Ik zelf kom hier niet in aanmerking voor, ik heb een te nieuwe bootrom.
Laatst gewijzigd door SpoonNL; 23-06-10 om 00:08. |
|
|||
|
|||
Top dat je de customs maakt. Ik heb alleen 1 vraag, welke is voor mijn 3gs (oude bootrom&05.11.07) nu het beste. Ik heb het Tmobile iphone abo dus hoef geen activatie, dan blijft nog de keuze over tussen logo's en zonder. Wat maakt het uit? thanx voor reactie
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kun je ook een Custom maken:
3GS, Met ingebakken activatie,Cydia en Baseband update? Misschien handig om de baseband evrsie te vermelden. (Zit nog op BAseband 04.26.08, en het lijkt me zo langzamerhand best veilig om die te updaten) Laatst gewijzigd door Sterke-Jerke; 23-06-10 om 00:37. Reden: Extra regel |
|
|||
|
|||
je ziet door de bomen het bos niet meer
|
|
||||
|
||||
Aan alle verzoekjes:
eerst zorgen dat ik al deze files geupload krijg... Laatst gewijzigd door spysical; 23-06-10 om 00:32. |
|
|||
|
|||
hhmm klinkt niet veel belovend dit, ga morgen wel verder zoeken
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Doe je die uploads in volgorde of aanvaard je verzoekjes?
Ik heb namelijk die voor de 3GS, zonder activatie en zonder custom logo's nodig... Hint hint
|
|||
|
|||
ik heb een vraagje.. werkt dit ook als je op het emergency call scherm blijft hangen of moet je perse al in het springboard kunnen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Laatst gewijzigd door spysical; 23-06-10 om 00:59. Reden: Druke post :O |
|
|||
|
|||
hmm ok.. jammer dat die link nog niet werkt.
edit: ik zie dat hij er al op staat Laatst gewijzigd door scantraxrootz; 23-06-10 om 01:01. |
|
||||
|
||||
Thanks man
|
|
|||
|
|||
moet je hem dan in dfu zetten of in restore mode? ik ben hem nu aan het downloaden.. ik hoop dat hij het doet, dan kan ik eindelijk mijn iphone 3gs gaan gebruiken na 3 maanden in de doos te hebben
edit: ik heb bootloader 6.4 zal hij het hierop doen of weet je dat niet? (sorry voor de vele vragen.. ) edit2: ik heb het zowel in de recovery als in de dfu mode geprobeerd en ik krijg de welbekende 1600 error.. Laatst gewijzigd door scantraxrootz; 23-06-10 om 01:21. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|