Jailbreakme.com / nieuwe firmware. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan om me iphone te gaan jailbreaken, en dat dan via Jailbreakme.com Alleen ik sluit net me iphone aan op itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreakme.com / nieuwe firmware.
Hallo,
Ik ben van plan om me iphone te gaan jailbreaken, en dat dan via Jailbreakme.com Alleen ik sluit net me iphone aan op itunes om te gaan jailbreaken en toen stond er of ik de nieuwe versie (4.1) wil downloaden voor me iphone? Moet ik dat dan wel doen? Want op de site jailbreakme.com staat het volgende ; Firstly, don't update past 4.0.1, the last firmware JailbreakMe supports. En aangezien ik nu de versie; 4.0.1 heb kan ik dat dan beter niet doen? Of hoe zit het? Graag snelle reactie, Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zegt het zelf al
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De 2e hit van Google op de zoekterm "ios4.1"...
|
|||
|
|||
Maar het gaat me eigenlijk meer om de vraag of ik me iphone ook kan jailbreaken via die site als ik de 4.1 installeer.
|
|
||||
|
||||
Niet via jailbreakme. Wel met verschillende programma's. Er is een goede zoekfunctie aanwezig op dit forum.
|
|
|||
|
|||
Wat is volgens jullie de makkelijkste methode om me iphone te jailbreaken? Ben er nogal voorzichtig mee met het jailbreaken omdat ie net nieuw is ;d
|
|
||||
|
||||
Het makkelijkst is jailbreakme.com
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...f65/jailbreak/ Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe 3GS, 4.01 hacktiveren voor jailbreakme.com ? | Patriek | Jailbreak | 8 | 15-08-10 17:17 |
iPhone 3GS: Nieuwe modellen 3.1 firmware? | markmg | Unlock | 9 | 14-09-09 22:39 |
nieuwe firmware 2.2 | bartjudit | iPhone algemeen | 8 | 26-12-08 12:29 |
Nieuwe firmware 04.01.13.g ? | dree | Archief | 2 | 09-10-07 23:00 |
|
|