Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kayserii Godv.. Recovery Mode geeft: ERROR 1604 & DFU-Mode geeft Error 1600.. Ik heb een Windows.. HELPHELPHELPHELP! (Wie kan me helpen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
met vloeken kom je nergens vriend, ik noem dat altijd energieverspilling, met doktor google kom je er wel: https://forum.iculture.nl/f14/i...oplossing.html wellicht dat bovenstaande link ook jouw probleem oplost. |
|
||||
|
||||
Nu krijg ik de mijn neit eens uit recovery mode :S.. Wat moet ik met de Redsn0w doen?
|
|
|||
|
|||
Even voor mijn eigen duidelijkheid.
Ik heb een 3GS 16 GB, en dan van de eerste generatie boostrom. Mijn toestel is op dit moment gejailbroken op 3.1.2 met Blackrain. Mijn toestel is van "fabriek uit" simlock vrij, dus ik heb geen unlock nodig. Ik wil dus naar 4.0 gaan. Welke Custom fw kan ik gebruiken (weet niet wat activatie inhoudt, maar geloof dat ik dat niet nodig heb?), en hoe ik die custom Fw inlees op mijn iphone. Iemand stappenplan? Mijn dank is (erg!) groot.
|
|||
|
|||
Citaat:
- zonder activatie - baseband upgrade (of niet) maakt niet uit welke! - cydia - naar eigen wens met of zonder custom bootlogo (vindt ik maar debiel altijd) je zet je iphone in recovery mode of dfu mode. sluit hem aan op itunes drukt op shift + herstellen (bij windows) zoekt de gedownloade firmware op klik aan en laat hem zn werk doen houd er rekening mee dat alles verloren gaat! dus maak een backup van tevoren, tenzij je "schoon"wilt beginnen. deze stappen zijn trouwens met weinig moeite te vinden op dit forum of anders google. succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Download - Multitasking - Achtergrond - Batterij percentage - Cydia - Geen logo's Citaat:
Download - Geen activatie - Baseband update - Cydia - Geen bootlogo - Geen recovery logo Wat meer info zou helpen. Heb je de goede CFW gedownload voor je toestel? Heb je nog dingen uit Cydia gedownload? Sommige programma's zijn niet geheel compatible met iOS4 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerst een backup maken in mijn Itunes, daarna zet ik e.e.a. terug. Zoals gezegt: Mijn dank is groot, en vind het erg fijn dat ik (en alle anderen) hier zo goed worden geholpen. Ik laat weten of het gelukt is. |
|
|||
|
|||
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn een custom fw4.0 voor de 3gs te maken met pwnagtool 4.01:
- Activatie - Multitasking - Achtergrond - Batterij percentage - Cydia - géén custom logo's etc. Of is deze al uit? Grt |
|
||||
|
||||
@ jchan : geweldig. Met de door jou gemaakt CFW (4.01) ben ik via een omweg (3.1.3 -> 3.1.2 met blackra1n) naar 4.0 kunnen gaan. Dank !
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op pagina 9. Multitask, achtergrond etc zit allemaal standaard al bij voor de 3GS.
|
|
|||
|
|||
@Jchan: Is dat met pwnagetool 4.01 gemaakt? of nog 4.0?
Heb jij deze custom draaien? Stabiel? ^^! |
|
|||
|
|||
Oh trouwens, ik neem aan dat ik kan updaten met Itunes 9.2? Of moet ik nog even bij de oude blijven?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
9.2 |
|
|||
|
|||
@Jchan: Je bent een held!
Arrgghhh ik moet nog 3259 seconden wachten voordat ik mag downloaden!! :@ |
|
|||
|
|||
Ik mocht direct downloaden? Ben nu plankgas aan het downloaden
|
|
|||
|
|||
ik draaide 3.1.2 (gepwnde firmware met JB en unlock) op mijn 3GS 16GB en heb zojuist geupdate. had mooi de oude bootrom en baseband 04.26.08 die ik graag wilde houden.(heb de unlock ook nodig, weet dat et deze keer niet nodig was, maar toch)
Eerst geprobeerd in DFU mode, hier kreeg ik die 1600 error in itunes. Hierna geprobeerd in gewone safemode, paar minuutjes wachten en presto, geen errors niks, draait zonder problemen Jchan, ik wil je hartstikke bedanken voor onderstaande firmware. runs like a charm. iPhone3GS: Download - Activatie - Geen Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo |
|
|||
|
|||
hoe zit dat nu met die BOOTLOADER. heeft dat nu wel of niet te maken met de custom firmware?
oftewel met nieuwe bootrom kan je geen van deze custom firmware gebruiken? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jammer dat bepaalde custom firmwares uit post 1 zich niet laten downloaden via FileFactory. Servers zijn te druk
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|