Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jchan Als je je shsh blobs in cydia heb bewaard dan (voor Mac): 1) Pas Host bestand aan a) open finder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu ben ik bij stap 3, heb inmiddels weer FW3.1.3 erop staan (zonder JB) en blijf hangen bij stap 3 omdat met redsn0w ik de melding krijg dat hij de ISPW niet herkend. Het is de originele ISPW van 3.1.3 en nu ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iPhone 3GS: download - Geen Activatie - Baseband Update - Cydia Heb je een T-mobile iPhone, maar je gebruikt vodafone mbv een unlock als ultrasn0w: iPhone 3GS: download - Activatie - Cydia - Costume Bootlogo (Pinapple) - Costume Recoverylogo (Russisch mannetje) Als je bij de 2e groep hoort, dan is het belangrijk dat je GEEN baseband update doet, want anders kan het wellicht problemen met de unlock opleveren in de toekomst. edit: Zoals iemand anders al gepost heeft, is ultrasn0w compatible met alle basebands tot op heden. Dus heb je je BB geupdate, dan is het nog niet zo erg. Maar maak er geen gewoonte van, want Apple kan zou de gaten kunnen dichten, waardoor je bij latere updates je unlock kwijt bent. Laatst gewijzigd door Jchan; 23-06-10 om 16:42. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://twitter.com/musclenerd/status/16715622710 http://www.redmondpie.com/unlock-iph...1304-baseband/ |
|
|||
|
|||
Kijk dit is de info die ik nodig heb! Bedankt! ik ga er gelijk mee aan de slag!
|
|
||||
|
||||
Die heb ik eerst geprobeerd en daarna een oudere. Zelfde melding.
Nu heb ik een OFW 3.1.3 erop en ga met sn0wbreeze een CFW 3.1.3 maken. Dan in DFU naar de CFW 3.1.3 proberen te gaan en dan in DFU naar de CFW 4.0 die in dit topic staat. Zijn dat de juiste stappen in dit geval ? |
|
|||
|
|||
Dankje Jchan, ga er vanavond mee aan de slag, zou helemaal goed moeten komen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een Iphone 3Gs 3.1.2 jailbreak geupdate naar iOS 4.0 Officiall. Echter nu wil ik graag de custom installeren, kan ik deze nu gewoon via herstel installeren of moet je daadwerkelijk eerst downgraden naar 3.1.2?? Iemand enig idee?? |
|
||||
|
||||
Eerst downgraden naar 3.1.2.
|
|
|||
|
|||
Poeffff wat een ellende zeg, had begrepen dat je gewoon veilig naar official 4.0 kon gaan tot de jailbreak er was. Blijkt dat je alsnog beter niet naar de Official had kunnen gaan. Dat downgraden is een slopende Ellende!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb neit ver terug gelezen waarom je niet kan herstellen, 1600 error misschien? Citaat:
Citaat:
Dus misschien een andere browser of een Mac gebruiken voor te downloaden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij blijft erg lang staan op "iPhone op herstel voorbereiden...", da's geen goed teken. Nog tips ? |
|
|||
|
|||
ik heb een iphopne 3gs met 4.0 had op 3.1.3 in cydia make my life easier gedrukt, als ik het goed heb wil dat zeggen dat ik de shsh opgeslagen heb toch? of zit ik nu helemaal verkeerd, als ik niet verkeerd zit zou dat willen zeggen dat ik me iphone weer kan terug zetten op 3.1.3, ik had me iphone al is eerder gejailbreakt op 3.0.x
toen update ik hem en heb hem toen weer gejailbreakt met cydia hoe kan ik weten of ik een nieuwe of oude bootrom heb? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik naar 3.1.2 moeten om blackra1n te kunnen gebruiken toch ?
|
|
||||
|
||||
Kijk eens op de vorige pagina. Post 133. Moet te doen zijn.
|
|
||||
|
||||
3.1.3 JB op een windows machine moet eigenlijk te doen zijn met Sn0wbreeze. Hoe had je het daarvoor gejailbreakt? Als sn0wbreeze niet lukt, dan zou 3.1.2 met blackra1n een alternatieve optie kunnen zijn ja.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik begrijp alleen niet dat je een JB moet hebben om een CFW erop te zetten ... ontgaat me een beetje.... Edit : ik heb met sn0wbreeze ook wel een ISPW kunnen ombouwen, maar terugzetten lukte niet....tot 5 keer toe.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|