Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al wel 20 keer geprobeerd... iTunes nu opnieuw aan het installeren... Edit: Dat is dus blijkbaar niet het probleem :s...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb al wel 20 keer geprobeerd... iTunes nu opnieuw aan het installeren...
Edit: Dat is dus blijkbaar niet het probleem :s
Laatst gewijzigd door The Doctor; 23-06-10 om 03:01. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn Iphone na een update naar 3.1.3 altijd met Blackrain gejailbreaked. Maar een keer kreeg ik hem ermee niet meer gekraakt. (Bleef in infinite loop steken) Daarna heb ik deze met spirit gejailbreaked en het probleem was opgelost. Nu heb ik de Os 4 erop gezet, en ik kan deze niet meer met een custom firmware herstellen (fout 1600). Is hier een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wtf man.. Ik heb de firmware geinstalleerd voor mijn 3G en nu
zit ik in de emergency screen..! Ik had 3.1.2 blackra1n 05.11.07. De simkaart in deze iphone is met een pin gelocked. Sim heeft helemaal geen pin. Ga toch ff met ander sim proberen anders is het echt shit.. -------------------------------------------------------------------------- EDIT: Hij doet het! heb aan en uitgezet en is nu gewoon in beginscherm ik ga nu unlock proberen Edit 2: Ik heb cydia aangezet en na reloading data (heb verder niks gedaan) kreeg ik in beeld, iphone is geactiveerd. Laatst gewijzigd door memmox; 23-06-10 om 03:58. |
|
|||
|
|||
Unlock, jailbreak en kopfschmerzen
vanavond een iphone 3gs overgenomen van iemand.. blijkt dat deze gast al geüpgrade had naar 4.0. Ik zoek me rot hoe ik jailbreak en/of cydia ofzo er op kan krijgen. Herstelfunctie binnen I-Tunes doet 'ie niet, want dan begint 'ie gewoon weer opnieuw 4.0 te upgraden.
Ik ben nog redelijk groen hiero, maar eerder van de kopfschmerzen inmiddels, omdat ik door de bomen het bos niet kan zien. Iemand een idee hoe ik nu toch nog kan jailbreaken en later te unlocken? Er staat firmware: 05.13.04 op... (volgens mij al de nieuwste...) graag advies... YahoeJazz |
|
|||
|
|||
Alles is gelukt alleen multitasking lukt niet? Als ik dubbel op home druk
krijg ik favorieten scherm van mn contacten. Enige idee waarom? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door VonZescao; 23-06-10 om 04:18. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de custom firmware!
Doet het perfect hier |
|
|||
|
|||
Geweldig, bedankt voor deze custom.
Backup gedaan, shift+herstel gedaan zonder iphone in DFU te zetten. En was klaar. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf heb Backgrounder onzichtbaar gemaakt op mijn springboard middels SBsettings. Maar kun je niet in Backgrounder zelf aangeven hoe je deze wilt aansturen? --- Oh, de iOS4 native multitask feature? Daar heb ik geen weet van. Op Engadget staat een filmpje waar deze functie wordt uitgelegd. Echter zijn er nog maar weinig apps die native multitask ondersteunen, zie http://spreadsheets.google.com/lv?ke...i_7HJxef0Vgg&f voor zowel Appstore als Cydia apps. Laatst gewijzigd door VonZescao; 23-06-10 om 04:33. |
|
|||
|
|||
Ik snap wat jij bedoeld bedankt daarvoor maar ik heb het over
de orginele multitasking wat gewoon bij os4 hoort. Heb het op de 3gs gewoon gelijk goed en nu op de 3g niet en ik heb de firmware gedownload waar multitasking bij staat op pagina 1. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar de custom 4.0 erop zetten is nog steeds niet gelukt... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ga 3G zonder activatie gebruiken want die van mij is simlock vrij
heb nu modem 4.26.08 dan kan het toch gewoon? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje...
Ik heb een iPhone 3GS met firmware 3.1 erop staan en Baseband 05.11.07, dan moet ik toch deze firmware nemen: 'iPhone 3GS: download - Activatie - Cydia - Costume Bootlogo (Pinapple) - Costume Recoverylogo (Russisch mannetje)' Als ik de firmware daarna binnen heb gewoon 'Shift + Update' klikken en dan dat bestand klikken..? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Super bedankt dat je dit doet voor alle windows gebruikers.
Ik heb ook interesse in de: iPhone 3GS: Nog niet gemaakt download - Activatie - Baseband Update - Cydia Wouter Als we het toch over schrijfwijzes hebben (cf De Doctor): Het gaat om custom logo's volgens mij ipv costume logo's. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|