Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scantraxrootz hmm ok.. jammer dat die link nog niet werkt. edit: ik zie dat hij er al op staat Groen is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Rood is Unavailable You're welcome Overigens bedoel ik met verzoekjes andere combo's als ik al gemaakt heb Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zoiets had ik ook in gedachten maar dan voor een 3G
|
|
|||
|
|||
ik wil je bedanken voor je inzet !!
niet iedereen doet dat 123.. !! nogmaals bedankt ! |
|
||||
|
||||
'Jailbroken' is de Engelse term. In het Nederlands zou het 'gejailbreakt' zijn, want volgens de Nederlandse spelling
|
|||
|
|||
Hoe moet ik deze costum firmwares installeren op mijn 3GS 3.1.3?
Sorry voor de stomme vraag misschien. |
|
|||
|
|||
volgens mij SHIFT INDRUKKEN.. EN DAN HERSTELLEN CLICKEN.. ?
en dan kies je deze custom firmware.. |
|
|||
|
|||
als ik op voorhand een reservekopie maak, kan ik deze dan na de custom firmware te herstellen terugzetten? zodat ik geen contacten en dergelijke kwijt ben?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat wil ik ook weten, zo lang niet meer gedaan... Kon je het gewoon zo doen of moest je je iphone eerst in recovery of DFU zetten?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
moet ik hem eerst updaten naar 4.0 voor ik de custom firmware erop kan zetten of maakt dat niks uit?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dit weet ik niet zker... ik heb het van uit 4.0 gedaan. maar volgens mij kan je meteen doen.. (weet het bijna zker) maar misschien weet iemand anders het voor 100% sorry |
|
|||
|
|||
ik ben bang dat mijn bootloader toch te nieuw is hiervoor. mijn iphone is jailbroken geweest en daarna per ongeluk naar 3.1.3 geupdate. toch als ik deze custom firmware gebruik krijg ik de foutmeldingen in itunes.. vreemd. mijn serienummer is 88938N.. dat is dan toch de oude bootrom? of heb ik het nu helemaal mis?
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog een jaartje vast dus ik denk dat een baseband upgrade geen kwaad kan. Ik heb nu versie 05.11.07. Ik neem een 'baseband & cydia' versie graag .
Erg gewaardeerd Spysical! Dank je. De mijne komt uit week 39. Je kan er denk wel vanuit gaan dat jij ook de oude bootrom hebt. Laatst gewijzigd door VonZescao; 23-06-10 om 01:40. |
|
||||
|
||||
Citaat:
niet afhankelijk van unlock dan maakt de baseband niets uit |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|