Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door VonZescao MC139DN/A hier. Jouw pokkie komt dan uit week 33 volgens mij. Dan zit je goed. is het bij jou wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Had je eerste 3G file te pakken die nu weer rood is. Wordt deze nog weer geupload? Het liefst heb ik er een met activatie maar zonder multitasking. Heb gehoord dat dit de 3G erg vertraagd. Heb nu een niet werkende 3G helaas. Wel cool dat je dit allemaal upload voor alle iphoneclubbers.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik denk dat het bij mij niet gaat lukken toch heel goed dat je dit doet voor de mensen bij wie het wel werkt!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
< 40 is oude bootrom > 40 & < 45 is twijfelgeval > 45 is nieuwe bootrom Als je twijfelt staan hier (How to check your iBoot version in Windows (or Mac) - Mac Forums) aanwijzigingen hoe je je iBoot versie kan achterhalen. |
|
||||
|
||||
NU bezig met het laatste FW, en dit was eigelijk ook de eerste :S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waarom kan ik de custom firmware niet installeren dan? ik krijg of de 1600 error of de 1604 error.. ik wil echt heel graag mijn 3gs gaan gebruiken edit: ik heb het opgezocht via die uitleg. mijn iboot is: 359.3. is dit nu de oude of de nieuwe? edit2: volgens de uitleg op die site zit ik goed, want de nieuwe zou zijn 359.32 of 359.3.2 en ik heb geen van beide. toch gek dat het niet werkt dan Laatst gewijzigd door scantraxrootz; 23-06-10 om 02:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen je 3.1.3 per ongeluk erop zette, heb je deze gejailbreakt met Spirit? If so, voorgaande jailbreaks met Spirit is een no-go. Heb je hem goed in DFU (zoals in de OP staat) mode staan en niet per ongeluk in Recovery mode? Wellicht werkt het om eerst de officiele iOS4 erop te zetten om vervolgens te herstellen met de custom van Spysical. Deze errors zijn ook enkele keren gemeld in topic "FW 4.x: Jailbreak voor iPhone 3G en 3GS met Redsn0w - Verzameltopic". Wellicht staat daar een oplossing. Ik zou het zo 1-2-3 ook niet weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zit op 4.0 want ik heb deze net geupdate. ook heb ik nooit met spirit kunnen jailbreaken omdat ik de iphone niet kon activeren. ik kom nu niet verder dan 4.0 05.13.04 emergency call scherm.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Situatie voor evt gelijke gevallen:
3gs 16gb, 3.1.2 blackra1n gedraaid voor lange tijd, uit Belgie, oude lichting Custom FW gedownload hier (de 3e, zonder logo's nieuwe baseband etc). Shift clicken (dfu mode) voor "herstel" naar 4.0 custom. Klapte er meteen uit, iphone naar zn grootje en wil niet meer herstellen. zelfs niet door simpelweg op herstellen te klikken. Onbekende fout (13). Na vele sites geraadpleegd te hebben werd gesuggereerd Itunes opnieuw te installeren (download via website apple). Seems to work now. Krijg volgens mij helaas wel gewoon de basis versie 4.0, dus voorlopig misschien zonder JB, maar dit was echt ff bagger. Hij is nu aan het installeren weer, zoals het hoort. |
|
|||
|
|||
Dat klinkt niet goed. Goed dat je hem weer aan de praat hebt. Ik ben nu even mijn mail instellingen aan het opschrijven enzo en een backup aan het maken. Ik doe een schone installatie maar mocht ik willen downgraden heb ik toch een backup klaar staan. Ik probeer het overigens zonder de DFU mode aangezien het een 'normale' restore zou moeten zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Raar, bij mij zegt iTunes: "... kan niet worden geïnstalleerd omdat het firmwarebestand niet compatibel is". Iemand een idee?
|
|||
|
|||
kun je nog wel gewoon bij je iphone? of is hij ook continue in recovery mode aan het gaan nu? Anders heb je kans dat je mijn stappen hierboven mag gaan doorlopen. Ik kreeg dat in het begin namelijk ook.
|
|
||||
|
||||
Ja, ik had hem in DFU gezet, gewoon weer uit DFU gehaald, geen probleem... Maar of ik hem nu in DFU, recovery of gewoon laat, hij blijft die fout geven...
|
|
|||
|
|||
Bij mij deed hij het wel na 2 a 3 keer proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|