Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Dat klopt. Mooi misschien handig dat dat even duidelijk vermeld wordt in het topic start. En dat er dan ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mooi misschien handig dat dat even duidelijk vermeld wordt in het topic start.
En dat er dan ook even bij komt te staan dat deze mensen voorlopig niet kunnen updaten. of zijn er andere mogelijkheden. en ergens heb ik informatie gezien waar je kan zien welke bootloader je hebt in windows apparaatbeheer maar met zoeken hier kom ik dat niet meer tegen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Er is nu extra informatie in post 1 opgenomen.
|
|
|||
|
|||
Wat adviseren jullie eigenlijk: baseband updaten, óf niet updaten...?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Argh, dan moet ik nog even 3500seconden wachten voor de download...
@ spycical; wilde jij je custom fw's niet op andere server zetten? Dan download ik hem daar even, met de BaseBand update, want nu moet ik nog behoorlijk lang wachten.. |
|
|||
|
|||
ik had iOS 4.0 GM geinstalleerd en nu wil ik dus 4.0 costum installen,maar ik begrijp dan dat ik terug moet naar 3.1.3 en dan blackrain er overheen gooien,maar krijgt steeds foutmelding 3194.
Me file staat op surik zijn server en heb hosts file aangepast. Ben hele avond al aan het klooien.. iemand een idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Is het trouwens een 3GS met oude bootrom? Hoe een iPhone in recovery mode te zetten kan je vinden in onze WiKi.
|
|||
|
|||
Hey,
Zojuist heb ik de custom firmware voor de 3G gedaan, alles is goed gegaan alleen zit ik nu vast in het begin scherm met een melding dat ik een geldig sim kaart in moet stoppen (samen met een usb/itunes teken). Wat te doen? Dankjewel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is een 3GS met oude bootrom. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of er daadwerkelijk verbeteringen zijn met de baseband upgrade of waren de upgrades gewoon pogingen van apple om de unlock mogelijkheden te patchen? Ik ben afhankelijk van de unlock en dus errug voorzichtig met de baseband updaten.
|
|
|||
|
|||
Dank ! dat lijkt er al meer op. Maar nu graag info er bij over de bootroms.
ik heb met google forcast gevonden aangezien de link naar de download niet werkt. bestand niet gevonden geeft die uit eindelijk. volgens forcast heb ik 6.4 maar wat is nu de nieuwe en welke de oude. er wordt na wat zoeken alleen gesproken over een week 40 etc... |
|
||||
|
||||
Ben momenteel bezig om alle fw's te updaten.
kan dus zijn dat het fw dat je zoekt even offline is! (10 tot hoog uit 30 minuten |
|
|||
|
|||
Oh super, had je net een PM gestuurd.
.. Je bent goed bezig spysical! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes! Ik hoop dat de fw's spoedig weer online zullen zijn! Goed werk spysical!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|