Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga morgen er 1 van je proberen Thnx voor de moeite!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ga morgen er 1 van je proberen
Thnx voor de moeite!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nogmaals, Wie verlost mij van die 1600 error!
Ik heb alles geprobeerd wat op deze forum is gepost! |
|
|||
|
|||
Bedankt, ga ik meteen proberen. Het resultaat meld ik dan nog wel!
|
|
|||
|
|||
Werkt ibooks dan niet met deze firwares?? Ik ga niet alle 10 de pagimas doorlezen om het antwoord te vinden. Werkt er nog meer niet?
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp allemaal, kan ik met mijn 3GS nieuwe bootrom nu een custom firmware 4.0 draaien met een jailbreak????
Of werkt het zo niet? |
|
||||
|
||||
iBooks werkt niet goed met CFW die gemaakt zijn met Pwnagetool 4.0. In 4.01 is dit probleem opgelost. De links op pagina 1 bevat deze bugs nog. Tot die tijd kun je CFW downloaden van links die op pagina 9 staan.
|
|
|||
|
|||
Ok, merci. Dus die op pagina 9 zijn met 4.01 aangemaakt? En werken dus 100% heb namelijk geen zin binnen een dag alles weer opnieuw te doen
|
|
|||
|
|||
HULDE!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone3GS: Download - Activatie - Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hey spysical,
Goed werk, heb hem door jouw custom fw aan de praat gekregen. Mijn dank is groot voor de moeite. Groetjes |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3GS 32GB:
Versie 3.1.3 simlockvrij, serienummer begint met 86931, modemfirmware 05.12.01. blob van 3.1.3 maar niet van 3.1.2. Hoe krijg ik mijn Iphone unlocked met iOS4?? Laatst gewijzigd door cambridge; 23-06-10 om 19:09. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen las ik op een engelse site, dat het opgelost kan worden door naar 3.1.2 te downgraden. Blackrain instaleren. Daarna werkt het perfect. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou iemand #2 van de iPod Touch 2G opnieuw voor mij kunnen maken met Pwnagetool 4.01? En eventueel met een bootlogotje? http://i294.photobucket.com/albums/m...Naamloos-2.png
Spoiler
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"If you have a Jailbroken iPhone 3GS with the OLD BOOTROM and you DID NOT use Spirit to jailbreak then you can create the ipsw with PwnageTool 4.0 and restore with your jailbroken recovery mode. " van: http://blog.iphone-dev.org/ Dus waarschijnlijk lag het eraan dat je 3.1.3 via Spirit gejailbreaked was. |
|
||||
|
||||
Ook gelukt hier, eerst via Windows XP gedowngrade naar 3.1.2 en die weer gejailbreaked met BlackRa1n, toen een Custom firmware van 3.1.3 gemaakt en via de recovery mode van Pwnagetool de Custom 4.0 geinstalleerd.
De BlackRa1in jailbreak is dus erg belangrijk Bedankt weer !! |
|
|||
|
|||
Citaat:
-geen activatie -baseband update -cydia -geen custom logos Waarom durft niemand zn baseband te updaten? er is een unlock voor de nieuwste. |
|
||||
|
||||
Godv.. Recovery Mode geeft: ERROR 1604 & DFU-Mode geeft Error 1600..
Ik heb een Windows.. HELPHELPHELPHELP! (Wie kan me helpen? [via PM]) |
|
||||
|
||||
heb de costum fw draaiende maar hij reboot zich om de 5 min??????
iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|