Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ConniePoepuh En hoe ga ik terug naar 3.1.2? Kan ik die ook gewoon met SHIFT+Herstellen selecteren en over 4.0 heen gooien? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ja, wel als je dus de SHSHs files op Saurik's server hebt opgeslagen en je de hosts file hebt aangepast, enz.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik had de SHSH files op de server van Saurik. Maar nooit wat mee gedaan. Weet wel dat ik dat in Cydia heb gedaan.
Kan ik dan wel gewoon vanuit Itunes, shift herstel doen? Want vanuit de DFU werkt het niet op mijn jailbroken 3.1.2 3GS. old bootrom etc.
|
||||
|
||||
Nogmaals: ja
Als je in Cydia had staan dat die files voor 3.1.2 opgeslagen waren, dan heb je mazzel Succes! |
|
|||
|
|||
Is er een mogelijk om te downgraden zonder de SHSHs files?
Draai momenteel officiële 4.0 op mijn 3GS met oude bootrom. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is het verschil (uiteindelijk) ik heb nu een CFW gemaakt met 4.0 Kan ik eventueel een CFW gemaakt met 4.01 erop rossen? Of moet ik eerst terug? Of is dat niet nodig? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn SHSH in Cydia op Saurik's server ge-back-upped. Maar wat bedoel je precies met mijn hosts file aanpassen, etc. ?
|
|
||||
|
||||
Wat ik begrepen heb is dat met de "oude" versie (van pwnagetool) er een "issue" was met iBooks en met de laatste versie is dit opgelost.
Helaas heb ik nu met die "4.01" versie geen multitasking. En ik weet dus niet waar dit door komt..... Grrrr... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoi ik heb ook een vraagje en na veel in deze topic te lezen vat ik niet echt of de custom fw nu mogelijk is vanuit 3.1.3 (05-12-01) ik was eerst 3.1.2 en heb de shsh opgeslagen nu zie ik dat er staat shsh for 3.1.3 on file. Kan ik nu gewoon de custom fw doen of zelf maken of moet ik wachten. MVG Bettina
|
|
|||
|
|||
Ik heb een simlock vrij toestel. Dus ik heb geen activatie nodig (heb nu ook wel de juiste Custom IPSW). Maar dan hoef ik toch niks met die host files aan te passen?
Gewoon vanuit Itunes Shift+herstel en dan die custom pakken? Of moet ik ook de hosts aanpassen? (Sauriks manier..). Draai op 3.1.2. en heb ook die SHSH files aldus Cydia. Maar als ik niks hoef aan te passen is het alleen maar beter/duidelijker voor mij. |
|
|||
|
|||
heb net verhaaltje gelezen als je terug wil naar 3.1.2 (voor jou) dan zal je alleen kunnen restoren als je je host file aanpast zodat de communicatie niet meer loopt via HUN
logisch toch? groet en succes |
|
|||
|
|||
Maar ik wil niet naar 3.1.2, maar naar 4.0. dus dan kan ik Shift+herstel doen?
|
|
|||
|
|||
jep maar als je daarna weer terug wilt naar 3.1.2 dan zal je je host moeten aanpassen
|
|
|||
|
|||
Mijn host is aangepast, de firmware gaat updaten (of downgraden, hoe je het ook maar noemen wilt) naar 3.1.2, maar net voor het klaar is krijg ik een onbekende fout (1015). Wat betekent dit? Kan op google niet een duidelijke oplossing vinden...
|
|
||||
|
||||
Zit met een 1604 na een update poging naar de 3G activatie/baseband update/Cydia.
|
|
||||
|
||||
Op de Mac Recboot downloaden en gebruiken om uit Recovery mode te komen. Je zult dan zien dat ie gewoon de fw 3.1.2 erop heeft staan. Op Windows moet je iets als iRecovery of zo gebruiken.
|
||||
|
||||
Gewoon negeren en meteen CFW 4.0 erop zetten.
|
|
||||
|
||||
En nu met een 1600
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit nu op 4.0 en wil dus 4.0 jailbreak. Heb ook geprobeerd om terug te gaan,maar krijg steeds error 3194. Ook opgeslagen shsh op server en hosts file aangepast trouwens. Gebruik je itunes 9.2? Laatst gewijzigd door iksander; 24-06-10 om 00:51. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|