Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door maartensegers Ik heb een iPhone 3Gs met 3.1.3 gelocked in het "connect to itunes scherm". Kan ik nu mijn iPhone in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je eerder op 3.1.3 al gejailbreakt had en de shsh hebt opgeslagen, dan kan je nog terug. Laatst gewijzigd door Jchan; 24-06-10 om 20:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dames en heren even een vraag:
Ik heb een iPhone 3gs met blackrain gejailbreaked en heb een unlock nodig. Ook oude bootrom met windows besturingsysteem. Ik had gelezen dat dit met snowbreeze kan maar heb er helemaal geen verstand van. Nu wil ik naar ios 4 upgraden. Kan iemand misschien dit stap voor stap uitleggen? |
|
||||
|
||||
Als je een jailbreak met Spirit hebt/had, downgrade (als mogelijk) dan naar 3.1.2 (->jailbreaken met blackra1n) en installeer met iTunes 9.2 een custom 4.0 naar keuze.
|
||||
|
||||
Citaat:
Download 1) CFW downloaden 2) iTunes openen en iPhone aansluiten 3) Shift+herstel en de CFW bestand selecteren Eventueel ultrasn0w downloaden via Cydia. Makkelijker kan niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja klopt heb 3.1.2 maar hoe download ik costum firmware? Kan je het misschien iets preciezer beschrijven. Sorry maar heb er niet echt veel verstand van. Wil ook de jailbreak er weer op enz |
|
|||
|
|||
Oke.
Serienummer 87943l88nr Baseband 05.11.07 Bootloader 6.4 model MC133 3 gs 32 gig met een jailbraik blackra1n Kan ik wel in itunes op herstel klikken met een custom file die ik hier heb gedownload of niet ?? ron |
|
||||
|
||||
Je zit in het topic waar alle custom firmwares zijn verzameld
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na het installeren van 4.0 en cydia etc...
zijn m'n icoontjes van cydia wit + crasht mijn springboard steeds... niet zomaar elke 5 min ofzo, nee, kan niet werken zonder... iemand een idee? |
|
|||
|
|||
hoi ik wil graag een cfw selecteren alleen shift + herstel werkt bij mij niet. hij springt gelijk naar herstel en bijwerken en kan dus niks selecteren ik heb itunes versie: 9.2.0.61 , windows vista en heb me iPhone al geupdate naar fw 4.0. kan iemand mij helpen??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sb blijft wel crashen... constant. "We apologize for the inconvenience, but SpringBoard has just crashed. MobileSubstrate /did not/ cause this problem: it has protected you from it. Your device is now running in safe mode. All extensions that support this safety system are disabled Reboot (or restart SpringBoard) to return to the normal mode. To return to this dialog touch the status bar." Iemand plzzzz? heb al wat rong gekeken maar vind geen oplossing. Laatst gewijzigd door Beejay; 24-06-10 om 22:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ultrasn0w simlock vrijgemaakt het werk nu als en zonnetje. BEDANKT |
|
|||
|
|||
Hallo,
kan iemand mij helpen? ik heb net mijn jailbreak 3.0.1 iphone met een custom 4.0 geupload via itunes en nu geeft itunes aan dat mijn sim niet wordt ondersteund! iphone geeft alleen bekende stekker met itunes aan!! help wat nu? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit komt omdat je iPhone nog niet geactiveerd is. Volg deze tutorial (heel simpel!) en je kan na afloop je telefoon in, unlocken via Cydia en alles is klaar . Jailbreak iPhone 3G iOS 4 with Redsn0w on Windows Mac | jailbreak |
|
|||
|
|||
Beste sted ik zit al weken met de zelfde probleem....
ik heb een 3GS met 3.1.3 ...vast in de bekende fu** stekkertje... Ik kan je helaas niet helpen.... gr. |
|
|||
|
|||
Hoi Griffinmanno Het is alleen voor de 3G en niet voorde 3GS..jammer was ff blij....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit op f0recast staan , kan ik dan jailbreaken met een custom firmware en daarna unlocken met ultrasn0w ?
Gaat dit denk je ? Grtz! En voor de duidelijkheid , ik ben nog steeds op firmware 3.1.2 , ik had een app dat ik men firmware op 3.1.3 kon zetten omdat iTunes anders altyd een update vroeg . Laatst gewijzigd door Blaster; 24-06-10 om 23:18. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|