Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jchan Ik zie niets mis met de tutorial. Heb je gecheckt of je telefoon wel of niet met spirit gejailbreakt is? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
cfw 4.0 erop zetten heeft geen zin als de originele 4.0 erop staat???
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt met updaten naar ios 4.0
alleen heb ik nu nog een unlock nodig. Ik kom alleen niet me telefoon in omdat hij zegt dat ik een geldige simkaart nodig heb dus ik kan niet in Cydia om rednsow te downloaden. Iemand een idee wat ik kan doen? T-Mobile simkaart erin doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
De links in de OP werken niet meer Iemand misschien een mirror voor mij?
|
|
|||
|
|||
Zo iOS 4 staat erop.
Kreeg nog wel even error 1611 en daarna 1603 om m'n oren maar dat gaf verder geen problemen. Samengevat super!
|
|||
|
|||
Ik wil de firmware downloaden maar er wordt gevraagt om een username en een password.. iemand een idee wat dat is?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb even geen MAC-systeem ter beschikking voor het zelf maken van custom firmware.... Please fix the link problem! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kun je zelf customs maken (via Windows). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is me eindelijk gelukt, de JB met iOS4 dankzij alle tutorials
Ik wil alle mensen bedanken die hun best hebben gedaan om alles duidelijk te maken! |
|
|||
|
|||
snap er niets meer van!
hallo allemaal,
ik ben nu al een tijdje bezig om weer een jailbreak uit te voeren op met 4.0. heb er al een keer 1 uitgevoerd met 3. nog wat. ik kan door de bomen het bos niet meer zien ik heb een 3G met 4.0 met simlock maar ik heb een abbo van tmobile dus dat maakt niet uit. nu wil ik weer een jailbreak uitvoeren. wie kan mij helpen met een stap voor stap plan? heb dus: 3G 4.0 windows 7 hoor het graag van jullie alvast bedankt |
|
||||
|
||||
RedSnow volgen.. heb ik ook gedaan en werkt perfect
|
|
||||
|
||||
Hoeft trouwens niet echt zo te zijn hoor (als ik sommige verhalen mag geloven). Het beste is om de iPhone in DFU te zetten. Open apparaatbeheer (Windows), klik op pijltje voor USB-controllers. Dubbelklik op Apple mobile Device USB Driver. Ga naar tabblad Details. En zoek naar eigenschap Pad naar apparaatinstantie. Als het goed is moet dan helemaal achteraan IBOOT-359.3 of IBOOT-359.3.2 staan. 359.3 is de oude bootrom, 359.3.2 is de nieuwe.
|
|
|||
|
|||
en waar haal jij die firmware weg dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is die custum ook nog ergens ander te downloaden er nml een gebruikersnaam en ww gevraagd op die server van ed
|
|
|||
|
|||
Wat is het gebruikersnaam en wachtwoord?
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|