Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) - T-mobile, dus je hebt geen activatie nodig, wordt geactiveerd in iTunes lijkt me (want officieel gekocht/officiele simkaart): geen activatie. - Indien geen unlock nodig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
- T-mobile, dus je hebt geen activatie nodig, wordt geactiveerd in iTunes lijkt me (want officieel gekocht/officiele simkaart): geen activatie.
- Indien geen unlock nodig dan kan je de baseband update gewoon doen. - Cydia wel, dat is een beetje het doel van jailbreaken - Geen custom logo's (daarmee vervang je het apple logo bij opstarten en connect to itunes logo, vind die customdingen persoonlijk lelijk)... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3gs iets te enthousiast geupdated naar os 4.0. voorheen (3.1.2)gejailbreaked met blackrain. Nu zit ik met een os4.0 zonder jailbreak. Heb een oude bootloader. Nu probeer ik te herstellen met een custom 4.0 maar krijg 16x errors. Wordt de bootloader ook automatisch geupdate?? Ik heb ergens gelezen van niet maar dat is mij nog onduidelijk.
Probeer deze uit te lezen in DFU mode maar zie nergens iboot gegevens staan in "Details". Iemand een idee hoe ik 16x errors verder kan omzeilen en of mij bootloader geupdate is, heb het een en ander al gprobeerd... Laatst gewijzigd door xs4all; 25-06-10 om 09:55. |
|
||||
|
||||
Citaat:
hier hetzelfde probleem ; met snowbreeze kan ik geen custom maken , melding het toestel wordt niet ondersteunt , bestaat er al iets voor de nieuwe bootrom ????? |
|
|||
|
|||
Ik heb de volgende cfm erop gezet (van pagina 1):
iPhone 3GS: - Geen Activatie - Baseband Update - Cydia Installatie ging zoals het hoort, echter geen cydia te bekennen! Iemand suggesties??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
die er bij heb gekregen gebruik ik niet. Dus maar wel de activatie aanzetten ?? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu een schone iOS 4 FW van iTunes op mijn telefoon staan. Herstelt dus ipv updaten. Kan ik nu op enige manier nog terug naar 3.1.2 om vervolgens een custom firmware te installeren?
Ik heb bootrom: *[IBOOT-359.3] |
|
|||
|
|||
Mensen help!
Ik wilde gister me telefoon jailbreaken en updaten van 3.1.2 blackrain naar 4.0 met snowbreeze. Nu had ik een custom firmware aangemaakt en ging allemaal goed totdat ik moest restoren. toen ik dit ging doen kwam er een foutmelding: ''De iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2) Iemand die weet wat ik moet doen??? Ik heb trouwens al op andere laptop/pc geprobeerd en heb nieuwste itunes versie9.2 Dit staat er onder andere als ik op meer informatie druk: unable to open device_map.txt: No such file or directory Laatst gewijzigd door gertjancommandeur; 25-06-10 om 12:56. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat had gekund, maar omdat je geupgrade hebt naar de officiele 4.0, moet je nu eerst je hosts bestand aanpassen, downgraden, opnieuw jailbreaken en dan pas cfw 4.0 erop. Deze stappen werken alleen als je de shsh blobs in cydia hebt opgeslagen. Als dat niet zo is, dan er is slecht nieuws voor jou.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb 9.2 dus weet niet waar het wel aan ligt ik zie dat er meerdere problemen mee hebben in het buitenland op forums. Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja ook al gedaan. Ik heb deze tutorial gevolgd http://www.redmondpie.com/sn0wbreeze...g-3gs-windows/
Laatst gewijzigd door gertjancommandeur; 25-06-10 om 14:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|