Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jchan Je hebt waarschijnlijk een verkeerde CFW gebruikt. Je kan een goede CFW eroverheen zetten. Maar wat nog makkelijker is, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ultrasn0w hoe haal ik die binnen ? Alvast bedankt voor de steun. gr, Ozzy |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat meer info zou handig zijn. Wat voor FW zit erop? Hoe kom je in het noodscherm? Zie je een kabel + iTunes afbeelding?
Citaat:
Staat in cydia onder de repo "repo666.ultrasn0w.com". Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-06-10 om 18:10. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Jchan;474968]Wat meer info zou handig zijn. Wat voor FW zit erop? Hoe kom je in het noodscherm? Zie je een kabel + iTunes afbeelding?
Iphone 3gs 32gb wit 3.1.3 (land onbekend) Hoe kom je in het noodscherm? update van 3.1.2 naar 3.1.3 Zie je een kabel + iTunes afbeelding? Ja No sim card installed, insert a valid sim with no PIN...blabla dus moet deze gehactiveerd of zo iets Ik heb itunes 9.2 Moet ik eerst de iphone in de recovery mode zetten daarna shift herstel dan CFW 4.0 kiezen en voila?? THANKS THANKS!! |
|
||||
|
||||
[QUOTE=ouidad;474979]
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=Jchan;474983]
Citaat:
ik had hem al met 3.1.2 gejailbreaked gekocht Als ik hem aan de itunes koppeld krijg ik : de iphone di u probeert te activeren heeft geen geldig simkaart blabla ik zie nergens een knop herstel staan.. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Wie kan mij helpen Ik heb een 3GS oud bootrom week 36 Iphone staat op de noodscherm dus moet gehacktiveerd worden Ik wil graag een cfw 4.0 gebruiken met activatie Wie kan mij helpen aub Herkomstland van mijn Iphone is onbekend, wel meer dan 10 sim's geprobeerd BVD!! |
|
||||
|
||||
[QUOTE=ouidad;474989]Van wat ik kan opmaken uit jouw posts, heb je nu 3.1.3 erop staan dat niet gejailbreaked is. Toen je het had gekocht was het gejailbreakt en unlocked op 3.1.2. Als dat zo is, dan zou je het eerst weer moeten jailbreaken. En daarna custom 4.0 (met activatie) erop zetten.
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=Jchan;475000]
Citaat:
Anders had ik hem gejailbreak met spirit Ik ben op zoek naar hacktivationm aar kan ik niet een cfw in de recovery mode op een orig. fw zetten? Bedankt |
|
||||
|
||||
Sjongejonge, blijkt iTunes 9.2 nodig te zijn voor upgrade naar 4.0 (custom). Ik zit alle oude versies van iTunes te proberen, telkens foutmeldingen (1600,1604,2,13 etc). Installeer ik 9.2, boem, eigen gemaakte custom met sn0wbreeze op iPhone geinstalleerd!
Mensen die foutmeldingen krijgen: vergeet niet iTunes 9.2 te installeren!
|
||||
|
||||
Jchan dank voor de reactie, zit op ofw 4 zonder cydia dus denk dat ik gewoon moet downgraden en hopen dat ik ooit shsh heb opgeslagen
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=ouidad;475037]Probeer eens je telefoon in DFU mode te zetten en dan proberen te jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3Gs met 3.1.3 gelocked in het "connect to itunes scherm".
Kan ik nu mijn iPhone in DFU mode zetten en dan met shift-herstel de fw van de eerste pagina erop zetten. Ik hoop het. (Ik heb de fw voor 3gs met activatie, baseband update en cydia gedownload, die is goed toch?) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit met de zelfde probleem Ben benieuwd Succes!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of is het echt wel zo dat het enkel zo is: Snowbreeze aanzetten, daarin de custom fw selecteren (die je hier op het forum vind naargelang welke je nodig hebt) & hop het stat erop? |
|
|||
|
|||
Ik had 3.1.3 met spirit jailbreak,
super eazy, en had nu na IOS 4 ge update aangezien toch snel een jailbreak uit zou zijn Maar nu kom ik er niet goed aan uit hoe ik eraan moet beginnen of hoe ik IOS 4 moetjailbreaken ik heb nu IOS 4 serie nummer eindigt op 873NP modemfirmware 05.13.04 graag hulp, Bedankt |
|
|||
|
|||
ik heb 4.0 erop gezet.. via Itunes.. veel te vroeg. Bij alles wat ik probeer krijg ik 16** fout.
Is er al een oplossing ? Bijna alles van dit topic geprobeerd. snik snik Laatst gewijzigd door ztm; 24-06-10 om 20:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
serie nummer is xxx50x873xx ook geen mogelijkheid om terug na 313 gaan en dan spirit jb? thnx |
|
|||
|
|||
hey gasten
vlug een vraagje want ik geraak er niet aan uit op dit forum kheb een 3g 3.1.3 met spirit jailbreak wil graag naar ios4 met jailbreak weet echt nie wat te nemen btw is belgisch toestel dus simlockvrij grtz |
|
|||
|
|||
perfect gelukt
thx johan |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|