Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanx net mijn 3GS succesvol geupdate met custom firmware naar 4.0. Eerste keer proberen kreeg ik een foutmelding en toen schoot me te binnen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thanx net mijn 3GS succesvol geupdate met custom firmware naar 4.0. Eerste keer proberen kreeg ik een foutmelding en toen schoot me te binnen dat ik itunes nog niet had geupdate en daarna deed hij het zonder problemen. Dus nu ff spelen met 4.0
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik wil graag mijn 3g update naar 4.0. maar geen baseband update. heb geen activatie nodig. Welke kan ik gebruiken.
Wil wel graag met multitasting. heb 3.1.2 met blackra1n. baseband is 05.11.07 Laatst gewijzigd door henrie69; 27-06-10 om 23:49. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je wilt unlocken maakt het namelijk niets uit |
|
|||
|
|||
Ik kan nergens Multitasking vinden en ook niet iets om mappen te maken.
Ik heb de versie zonder activatie met baseband update gebruikt. Iemand een idee waarom ik deze niet kan vinden. |
|
||||
|
||||
Icoontje aanraken tot ze gaan 'wiebelen', dan het ene icoontje op de andere slepen: dan worden beiden een 'folder'. Multitasken is geen instelling die je aan of uit kan zetten.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Spirit-jailbreak werkt niet met een custom firmware 4.0. Als het kan zou ik even teruggaan naar een officiele 3.1.2 en die met Blackra1n jailbreaken en daarna een custom 4.0 erop zetten.
|
|
||||
|
||||
Ja, kan je gewoon over de vorige custom 4.0 zetten met shift/alt + herstel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zal zo blij zijn als vodafone ook de 4.0 zal gaan leveren ...
ben ik af van dat gejailbreak enz... hebnu 3.1.3 gejailbreakt maar wil over naar 4.0... drama |
|
|||
|
|||
Bij mij staat het woordenboek niet bij de instellingen met custom firmware. Iemand die dit wil testen? Ook thetering staat er niet meer.
|
|
||||
|
||||
Is er iemand die een heldere mening kan geven over de combinatie 3G met iOS4 ? Collega van mij zit nog op 3.1.2 met zijn 3G en durft niet goed naar iOS4 over te stappen omdat dit z'n toestel aanzienlijk trager zou maken. De enige reden voor hem om over te stappen is eigenlijk het feit dat er steeds meer tools/games zullen komen die iOS4 zullen nodig hebben. Heb er zo gauw niets over kunnen vinden omdat ikzelf meer op 3GS gefocused ben, maar als de 3G gebruikers hier iets nuttigs over zouden kunnen roepen: graag !
|
|
||||
|
||||
Kan je een Custom Firmware maken met daarin:
- iPod Touch 2G - Cydia - Batterij - Custom Bootlogo (Pineapple) - Background - Custom Restore Logo (Russisch mannetje)
|
|||
|
|||
Ik krijg een 1604 melding bij custom 4.0 van de topicstarter...
iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen? Dit gebeurt trouwens ook bij mn laptop. 3gs, met oude bootrom. |
|
||||
|
||||
Iets meer info aub. Heb je 3.1.2 ? 3.1.3 ? Met of zonder JB ? Met welke tool JB uitgevoerd ? De antwoorden staan trouwens in dit topic vermeld hoor
|
|
|||
|
|||
3gs, 3.1.3 zonder activatie, ik heb via itunes custom 4.0 met hacktivation gebruikt van de topicstarter. ik hoop dat iemand kan helpen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je een unlock nodig? |
|
|||
|
|||
Batterij snel leeg, na update?
Waarschijnlijk niet het juiste topic, maar mocht je na de update naar iOS4 merken dat je batterij enorm snel leeg loopt, volg dan onderstaande stappen: Instellingen Safari Fraude Melding uitzetten! iPhone hierna een keer opnieuw opstarten, dit heeft bij mij geholpen, doe er je voordeel mee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want met 4.0 krijg ik een 1604 melding, terug naar 3.1.2 kan niet omdat ik daar de shsh niet van heb en tinyumbrella het niet doet plz help! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|