Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Prima harstikke bedankt. Het is me in 1 x gelukt haha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prima harstikke bedankt.
Het is me in 1 x gelukt haha |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand een oplossing hiervoor? welke hacktivated custom firmwares kanik gebruiken om hem terug te zetten ???? |
|
||||
|
||||
Sorry, maar als je echt leest wat ik schrijf zou je nu weten dat je voorlopig niets kunt doen. Het enige dat je kunt doen is wachten tot er een jailbreak uitkomt voor firmware 4.0. En vraag ook niet wanneer die dan uitkomt, want dat weet niemand behalve de heren Hackers (dankzij wie we allemaal al drie jaar kunnen genieten van gejailbreakte en unlockte iPhones).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter je moet multitasking en background niet aanzetten want dan wordt hij idd vele trager. Ik heb beide getest en heb nu 4.0 erop staan zonder JB. Werkt super. Luc |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3GS die vorige week soort van onbruikbaar was geraakt geupgrade nu naar iOS 4 in de hoop op deze custom firmware te plaatsen die ik gebakken heb met mijn Mac.
Mijn 3GS is volgens Forecast gewoon te jailbreaken, maar dit lukt niet door error 1604: zou deze error niet meer voorkomen als ik weer naar mijn gejailbreakte 3.1.2 ga en dan een custom firmware van 4.0 erop zet? Ik heb echt een hoop gelezen om 1604 niet te krijgen of te omzeilen, niets mocht baten echter... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde, ook ik kan MobileSubstrate niet vinden in de packages... Zit toch in de standaard repo's van Cydia, of moet ik één toevoegen...?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit samen met de handleiding op pagina 16 heeft me ontzettend geholpen! Ik heb nu nog een andere vraag: kan ik vanaf mijn huidige gejailbreakte iOS4 nu wel restoren naar een andere iOS4 custom firmware of moet ik weer het hele riedeltje volgen van downgraden en dan weer upgraden? Thanks for the freaking awesome help!!! Al die moeite om SBSettings te krijgen is het zeker waard geweest!!! Laatst gewijzigd door isezumi; 28-06-10 om 19:46. |
|
|||
|
|||
HELP!
ik heb men 3GS (3.1.2, oude bootrom en JB'ed) gerestored met een custom firmware hier.. alleen kan ik nu enkel emergency call maken en zegt iTunes dat de iPhone met een PIN gelocked is, en ik de nieuwe versie van iTunes moet installeren en mijn iPhone opnieuw verbinden Heb een simlockvrije iPhone van België, en iTunes is up-to-date (9.2) iemand o iemand een idee? ben radeloos grmbl |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
op het eerste zicht lijkt alles idd nu te werken! Echt vet. Om men oude gegevens op iOS4 te krijgen moet ik nu in het iTunes herstel vanaf het reservekopie doen vermoed ik in ieder geval, echt dikke merci man! |
|
|||
|
|||
Heb een gejailbreakte iPhone 3g op firmware 3.1.3. Wanneer ik een custom IPSW van iOS4.0 er op wil zetten krijg ik de error 1604. Het terug zetten van mijn custom 3.1.3 lukt wel gewoon.
Iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen is? |
|
||||
|
||||
probeer het eens zonder DFU modes, maar gewoon met alt/shift herstel
|
|
|||
|
|||
Betekenis?
Wat betekent het eigenlijk allemaal? activatie? Baseband?
Ik heb nu een 3GS met oude Bootrom en zit gwn op T-Mobile. Zometeen wil ik m jailbreaken met waarschijnlijk Redsn0w. Welke heb ik nodig? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik raad je aan om enkel de Cydia versie te pakken |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|