Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WetFox Voor mijn draadloos netwerk van thuis hoef ik toch geen instellingen te wijzigen? Gewoon Wifi aan zetten. Vlak na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het werkt trouwens weer na je tip, ik heb instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk - stel opnieuw in gedaan. Nu gaat het dus wel, is dit logisch? |
|
||||
|
||||
Yup. En contactpersonen kun je er weer op zetten door te syncen, dat is wat anders dan de reservekopie terugzetten.
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om te jailbreaken als je eenmaal op iOS 4 zit?
ik heb de update al gedaan, maar zou alsnog willen jailbreaken... 3GS, oude bootrom... Thanks! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt man!, works like a charm, zonder foutmeldingen in een half uurtje up2date. |
|
|||
|
|||
Hoi ik kom er niet uit maar voor jullie misschien een simpel antwoord .. Ik heb een originel 3gs tmobile 3.1.3 oude bootrom ik zou graag naar 4 gaan maar zit nu met wel activatie of geen activatie ik wil hem ook weer unlocken en jailbreaken bedankt
|
|
||||
|
||||
Als je officieel bij T-Mobile zit, kun je zonder gevaar updaten. Als je wil jailbreaken moet je eerst 3.1.3 jailbreaken, bijvoorbeeld met Blackra1n, en vervolgens een custom firmware 4.0 erop zetten middels 'shift/alt' + 'herstel'. Zo'n custom firmware kun je zelf maken met Pwnagetool (Mac) of Sn0wbreeze (Windows) of even downloaden van dit forum. Kies dan de custom firmware zonder activatie: jij hebt een officiele T-Mobile SIM en die activeert dus automatisch in iTunes.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens is dit al diverse keren besproken in ditzelfde topic, dus als je even de tijd neemt om het topic goed door te lezen, dan zul je de antwoorden vinden die je zoekt. Succes ! |
|
||||
|
||||
Overigens heb ik de downloads vanaf mijn server geblokkeerd omdat de bestanden op pagina 1 weer up-and-running zijn. Mocht het nodig zijn om ze weer online te zetten, dan is het een kwestie van het me even laten weten en binnen een minuutje staan ze weer actief.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de custom firmware geinstalleerd, maar volgens missen er dingen onder instellingen.
O.a. het woordenboek bijwerken bij de toetsenbordinstellingen. De originele firmware is dus nog niet te jb zonder custom firmware erop te zetten? |
|
|||
|
|||
Custom firmware installed met succes!!! thanx for that.
Maar... is er iemand die Lock calender al werkend heeft op IOS4.0? op firmware 3.X had ik geen problemen. iemand? |
|
||||
|
||||
Kan ik Mutitasking en Background Wallpaper ook uitzetten? Ik wil eens kijken of het nou veel sneller gaat zonder. Ik heb een CF gebruikt.
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik deze nu gewoon met shift-herstellen over m'n huidige fw heenzetten? Of hoe moet ik het anders doen? |
|
||||
|
||||
@hansem: ik denk dat je terug moet naar 3.1.2, die dan jailbreaken met blackra1n en daarna de nieuwe cfw (4.01) er overheen zetten.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Download (391,1Mb, .zip renamen naar .ipsw) - Geen Activatie - Geen Baseband Update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo Ik zou graag deze willen installeren, echter zie ik deze er niet bij staan in post #1 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: en inmiddels weer gedeactiveerd. Laatst gewijzigd door mvveelen; 27-06-10 om 21:45. |
|
|||
|
|||
Bedankt man!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
maar dan krijg je toch een baseband update. dat is wat er in de informatie staat
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3gs oude bootrom gejailbreakt met spirit, kan ik nu wel of niet updaten naar 4.0 ??
ben officieel geunlockt. Laatst gewijzigd door hennie66; 27-06-10 om 23:15. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|