Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) iOS 4.0.1 en 4.1 te jailbreaken op iPhone 3G met redsn0w (jailbreak)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DEV
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
die wil ik wel graag... |
|
|||
|
|||
Hoi!
Ik heb een iphone 3gs simlock vrij, old bootroom, 3.1.2. jailbreak met blackrain, via cydia shsh files bewaart, baseband 05.11.07 en wil dolgraag naar ios4. Als ik alles goed heb gelezen dan download ik iPhone 3GS: download Met: Geen Activatie Geen Baseband Update Cydia en herstel ik deze via itunes 9.2 naar de iphone en dan ben ik klaar. Alleen ik heb gelezen dat het multitasking snelheid van de iphone opslokt, zit dit standaard in bovenstaande ispw? Want dan kan ie er beter maar uit! En die baseband update waarom zou je deze willen updaten? Wat doet ie voor de iphone? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
okee, dus het gaat ook niet ten koste van de snelheid van je iphone?
Hoe zit het met de baseband? |
|
|||
|
|||
gewoon even een rare vraag, voor die jailbreak oplossing, als je een iphone 3gs hebt met newbootrom is die dus niet te jailbreaken, ALLEEN als je 3.1.2 shsh files hebt, maar is het niet gewoon mogelijk dat iemand 'n 3.1.2 shsh file publiceerd? of gaat dat gewoon per mobiel?
|
|
||||
|
||||
zijn hier nog mac users die ff custom fw kunnen maken voor de 3g en 3gs iOS 4.0.1
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gewoon uit de apple store gehaald, 500 GBP shipped naar een UK adres. Maar heeft er iemand antwoord op mijn vraag? Jailbreak van een iPhone 4, met iOS 4.0, zonder simlock? Ik hoef alleen maar te jailbreaken via een windows computer... |
|
||||
|
||||
kan ik deze customfirmware zo op een 3G zetten update van 2.2.1 ofzo naar 4.0 gaat dit ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wij met een 3gs new bootrom zullen moeten wachten, en ja wachten duurt altijd lang... |
|
||||
|
||||
heb het over een ouder iphone dus met een oude bootrom
ik weet dat je de nieuwe bootrom alleen kunt jb op 4.0 als je je shsh files hebt ! |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3GS oude bootrom os 4.0 geen shsh gegevens bewaart. Kan ik hem al jailbreaken met de Mac of windows? Heb zelf een windows. Ik weet dat deze vraag tig keren is gestelt maar wil een duidelijk ja/nee antwoord. Zo ja hoe???
|
|
|||
|
|||
upload een ipsw met baseband update, cydia, activatie en custom logos en ik betaal 15 euro als daarna het no service probleem op mijn iphone weg is met behulp van die update.
ben het zat aan het wachten.ik ga nu de 4e dag in dat mn iphone zegt: no service. |
|
|||
|
|||
Wat is het verwachte dl in gb's? misschien kan ik iets betekenen? |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3GS oude bootrom os 4.0 geen shsh gegevens bewaart. Kan ik hem al jailbreaken met de Mac of windows? Heb zelf een windows. Ik weet dat deze vraag tig keren is gestelt maar wil een duidelijk ja/nee antwoord. Zo ja hoe???
|
|
||||
|
||||
Waarom loopt mijn PwnageTool nooit goed? Hij is aan het zoeken voor Firmwares maar hij vindt niks en ik kan ook niet browsen.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb een 3gs 3.13 met spirit gebreekt. Kan ik naar 4.01 ?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|