Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tims Ben even in de war en weet niet wat ik moet doen. Heb 2 weken geleden mijn 3gs oude bootrom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat bij mij heeft gewerkt: Met behulp van iReb (ih8sn0w.com) om daarmee je iPhone uit de Restore Loop te halen. Gewoon exact volgen wat er staat...kan echt niet missen. Bij mij lag het probleem bij de versie van iTunes. Via Old Version Downloads - OldApps.com heb ik de 9.2 versie van iTunes gedownload en daarmee was super makkelijk een custom firmware restore gedaan van 4.0 (dus niet 4.0.1)!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dus gaat restoren naar een oudere versie dan krijg je 1015 fout. Geen probleem , als je het bovenstaande progje gebruikt ( fix loop ) dan werkt je iphone weer naar behoren |
|
|||
|
|||
MC modelletje?
G'dag
Neem 't mij niet al te kwalijk dat ik deze vraag weer stel. Ik heb veel moeite gehad een duidelijk antwoord te vinden. Ik heb kort geleden een iPod Touch 3G aangeschaft en om een of andere reden meteen geupdate naar iOS4, voordat ik leerde over jailbreaken. Nu hoor ik aan alle kanten dat ik een redelijk lastig model heb ('n MC dus). Valt dit nog te jailbreaken? |
|
|||
|
|||
mahusay ito
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom distribueren we dit niet via een p2p site?
Checksum op deze site zetten... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Windows gebruikers: Maak van de .zip extensie een .ipsw gewoonweg even vervangen,hoe naam veranderen in IPSW dat bedoel je
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3gs op 3.1.3 JB met spirit. In cydia heb ik shsh's 3.1.2, 3.1.3 en 4.0. Kan ik nu upgraden naar 4.0? Hoe kan ik dan het best de jb uitvoeren? bootroom is 5.12.01
|
|
|||
|
|||
en nog steeds problemen met de server of wat?
of heeft iemand hier t wachtwoord enzo? |
|
|||
|
|||
Bedankt Dark,
Wel jammer dat de iTouch 3G niet gelijst was :< Als iemand nog tips heeft waar ik mezelf even kan onderwijzen over het jailbreaken en wat wel en niet kan, graag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
In WinRar kan je simpelweg browsen naar het gewenste bestand en deze hernoemen (dus ook de extensie). BTW, Ik probeer nu maar eens te downgraden naar 3.1.2 om te zien of ik dan wel kan jailbreaken. Dit lukt helaas niet, ook niet met de methode waarbij je 74.208.105.171 gs.apple.com toevoegd aan je hosts-file. Maar ik krijg het vermoede dat dit ook niet diende te helpen als je niet al eens eerder gejailbreaked hebt en Cydia hebt gedraaid. Veel geklets over SHSH blobs op Saurik's Server en ik heb geen idee wat dit inhoudt. Al wat ik weet is dat ik een 4.0 official draai en 'm wil jailbreaken. Suggesties? Laatst gewijzigd door Sammus; 28-07-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Weet iemand waar ik deze firmware kan downloaden: iPhone 3GS: Met:
Thanks alvast |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het Redsn0w probleem wat je beschrijft is mij ook bekend. Hoe en waarom dit niet lukt snap ik ook niet. Mij was verteld dat het met Win7 heeft te maken maar alle workarounds die ik toegestuurd kreeg hielpen niet. Mijn vraag is nog steeds, wat doe ik om mijn iTouch 3G te downgraden naar 3.1.2 die nog nooit Cydia heeft gedraaid? |
|
|||
|
|||
Mensen graag u hulp
Paardagen terug deed mijn iPhone heel raar tijdens een spel werd beeld malen vergroot, ook na dat ik hem opnieuw heb gestart of na dat ik hem op dfu modus heb gezet. Als redding van me telefoon heb ik hem hersteld bij een ouwde pc en heb de niew versie 4 erop zitten Is het nu mogelijk dat ik hem weer kan her jailbreaken?????? |
|
||||
|
||||
Zoals jullie allemaal konden lezen, is door de Host van de server. Alles offline gehaalt omdat ze de data verkeer niet aankonden.
Ik weiger met torrents te werken, omdat je hiermee je hele PC open gooit voor iedere maloot. Als iemand een server heeft die wel 80Gb/dag aankan, PM me even dan kunnen we alle mensen weer helpen |
|
||||
|
||||
Is er ook nog een andere manier om de 3gs 4.0.1 geen activatie, cydia, baseband update (officieel sim-lock vrij bij t-mobile) te downloaden? de download link vraagt nl. om een gebrukersnaam en wachtwoord. Een torrent vindt ik ook best.
Whoeps, sorry ik heb de laatste post niet gezien toen ik dit bericht schreef. Maar ik hoop nog altijd op een download er van. Misschien is iets als MegaUpload of RapidShare een goed idee?
iPhone? eerder MyPhone! Laatst gewijzigd door Pelle4495; 29-07-10 om 12:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na een Wipe wilde me 3G met JB 3.1.2 niet meer opstarten, daardoor per ongeluk geupdate naar 4.01 (stom),
Jailbreak met redsn0w_win_0.9.5b5-5 wil maar niet lukken, redsnow zegt steeds dat het iPhone1,2_4.0.1_8A306_Restore.ipsw file niet goed is zoals andere al eerder melde hier. Toen heb ik iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw gedownload en redsnow verwezen naar dit bestand, dat bestand vond ie goed en daarna ging ie mijn 3G met 4.01 jailbreaken, en dat heeft gewoon gewerkt! Waarschijnlijk gaat iedereen zeggen dat ik mazzel heb gehad maar ik ben blij ;-) en wou toch even laten weten voor de gene die het wel aandurven. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|