Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FrankE Als je een schone 4.0.1 erop wil hebben kun je toch gewoon via iTunes de originele recoveren. Of wil je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu 3.1.3 nog met jailbreak en unlock van spirit. Ik hoor graag van jullie of ik dus via itunes een aangepaste ISPW erop kan zetten. Dus wel gewoon de originele maar dan met cydia (IOS4 dan ) (3gs 32, Nieuwe bootrom, 05.12.01, 3.1.3 met jailbreak en unlock. (spirit) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ehhh 4.0.1: http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...6_Restore.ipsw Volgens mij wel de originele maar die werkt met jailbreakme.com ..... maar misschien safer om via de 'oldskool' manier te JB'en. {EDIT} Sorry, was in de war met diegene die in eerste instantie boven jou poste ;-) {EDIT} Laatst gewijzigd door FrankE; 12-08-10 om 16:29. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar hiermee kan ik hem dus gewoon met Shift en dan Bijwerken of was het herstellen doen en dan heb ik evengoed IOS4 die al gejailbreaked is het enige nadeel is dat is dan dus alles kwijd ben muziek enz wat ik normaal niet ben toch? En dit werkt met de nieuwe bootrom enz (gezeik) Ik hoor graag van jullie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar deze IS nog niet gejailbreaked dat moet je zelf nog ff doen (jailbreakme.com of de 'omweg'). Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het werkt op Windows (Mac user) maar je zult inderdaad moeten herstellen (wss met shift of ctrl idd). Je bent idd alles kwijt en denk dat het met een backup niet werkt ivm verschil in FW. |
|
|||
|
|||
Oke dan weet ik even voldoende en dat jailbreaken is geen probleem dat moet wel lukken bedankt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb per ongeluk mijn iphone 4 geupgrade naar 4.0.2 maar nu kan ik die niet meer jailbreaken. Is er een mogelijkheid om te downgraden naar 4.0.1 ?
|
|
||||
|
||||
ik heb wat problemen met updaten van de standaard FW via itunes (backup duurt verselijk lang) nu werkt de link voor custom FW van de 3G zonder activatie niet en heb ik PwnageTool gedownload om zelf eigen custom fw te maken (heb al een keer eerder zo mijn iphone gedaan) maare nu wil PwnageTool de standaard ipsw van 4.0.1 niet pakken (ook niet de gedouwnloaden vanuit de torrent (dev site)) nu vroeg ik me af of iemand wel het goede ipsw bestand heeft voor me of de custom fw met de volgende dingen:
Geen Activatie Geen Baseband update Cydia Multitasking Batterij percentage alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zie inderdaad dat de link naar de 3G non activatie software niet werkt. Heeft iemand die nog ergens staan en kan hij of zij die ff ergens anders uploaden?
|
|
|||
|
|||
Klopt het dat je met de nieuwe bootrom nog steeds niet kan updaten met een hogere CF, bijv uit de TS?
|
|
|||
|
|||
heeft iemand deze versie inmiddels ergens online staan? Ik moet de Iphone van mijn vriendin opnieuw installeren en wil graag deze FW daarvoor gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog een gejailbreakte 3GS 3.0 FW. Kan ik die gewoon updaten naar 4.1 met die custom FW zonder verder iets te doen?
Greets |
|
|||
|
|||
Bij mij staat bij het 4e en 5e cijfer "16". Wat kan ik daar nou mee dan?
|
|
|||
|
|||
ik heb serienummer 9C007HKK75J
versie 3.1.3 (7E18) Hij is gejailbreakt, kan ik hem nu wel of niet updaten naar 4 enzoja hoe? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Dag Allemaal,
Ik heb mijn Iphone 3G 3.1.2 geupdate naar ios 4.0.2. Vooraf heb ik gelezen dat deze te jailbreaken zijn,alleen moet je met browsen naar iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw. (ik werk met windows vista)Nu start ik redsnow op en het eerste wat je moet doen is browsen naar die file(zoekt naar bestandsindeling Apple Firmware files),ik heb de map iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw in een map en in zip bestand,de zip ziet ie niet en de map kan ik niet kiezen. Wat doe ik hier fout?(ik heb Redsn0w 0.9.5-b5 beta voor windows gedownload) Ook had ik de bestandsnaam veranderd naar .ipsw..... Groetjes Ruben edit: Zojuist de firmware hier gedownload (krijg je een legoblokicoontje) dan krijg ik bij het kiezen unable to recognize specified ipsw?? Ik hoop dat iemand me effe hieruit kan helpen AUB..... edit2: is al gelukt!! Ik heb bij google unable to recognize specified ipsw ingetypt en de uitleg daarover heeft geholpen! Groetjes Ruben Laatst gewijzigd door Bomans; 26-08-10 om 14:23. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand een werkende cusom FW 4.1 gemaakt voor de 3GS oude bootrom?? Zo ja, plaats aub ff een linkje..
|
|
|||
|
|||
titel klopt niet. "custom 4.0 firmwares alle iDevices"...
ik zie nergens iets staan over de iPhone 4. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op de iPhone 4 staat ook nog steeds firmware. Er staat ook bij ALLE iDevices, dus ook de iPhone 4 wat NIET het geval is. vandaar dat het misschien handig is om de titel aan te passen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|