Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Is er al een jailbreak van 4.1 dan? Nee Wel als je de oude bootrom hebt. Dan kan je met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Maar goed, ik heb dus een 3gs met oude bootrom en nu FW 4.0 geinstalleerd.
Ik wil hem updaten naar 4.1 omdat ik toch wel wat problemen heb met langzaam reageren, ik hoop dat dat met 4.1 is opgelost. Maar overal zie ik dat de custom firmware wordt gemaakt met Pwnagetool? Welke dus enkel? voor de mac uit is. En je raad het al... Ik draai op Windows. Is er geen mogelijkheid om deze custom firmware op een windows machine te maken? In dat geval had ik ook graag een linkje gehad! (A) |
|
|||
|
|||
Volgens mij is v4.1 nog niet te jailbreaken
|
||||
|
||||
Op de homepage staat een linkt.
Alle 2g en 3g toestellen zijn altijd te jailbreaken met eventueel een kleine aanpassing in de jailbreak. Dit zelfde geldt voor de 3gs met oude bootrom. Wat je dan doet is dat je een custom firmware maakt, zodoende behoud je de originele baseband. (die de problemen veroorzaakt met niet kunnen jailbreaken.) En update je dus naar 4.1 zonder de problemen die je krijgt met de beveiligingen van apple. Lees je beter eens wat beter in en dan pas reageren! |
|
|||
|
|||
Dus als je een 3G met custom fw updatet naar 4.1 blijft je unlock behouden, of is deze makkelijk te unlocken/jb-en? Klopt dit?
In het geval van mijn moeder: een 3G met tmobile lock.
|
|||
|
|||
Citaat:
Uhm. Laat ik voordat ik reageerde ook hebben gekeken, incl. Zoekfuntie. En die link zegt: 4.1 valt nog niet te jb... Nevermind, laat ik vanavond dan ook maar eens updaten naar 4.1 |
|
||||
|
||||
Het is handig om de artikelen op de homepage bij te houden, daar zit veel interessante info als eerste bij: Overzicht: (on)mogelijkheden van jailbreaken iOS 4.1 op de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl
En om precies te zijn zal ik je ook nog het stukje quoten waar het expliciet gaat over de 3GS: Citaat:
Voor meer informatie lees het artikel eens zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Op mijn vorige 3GS (heb nu iPhone 4) staat 3.1.3 fw op. Nu wil ik updaten met een custom fw 4.0.1. Deze is nog te jailbreaken en te unlocken toch?. Kan dat gewoon middels Shift-update in itunes? Bedankt. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb een 3GS uit Amerika. Software 3.0 unlocked en jailbreak. 04.26.08 Baseband. Na veel lezen had ik besloten hem te gaan updaten met een custom FW omdat ik geen simkaart heb om te activeren. Uit de openingspost heb ik deze gedownload: iPhone 3GS: Download Met:
Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Heb je nieuwste Itunes?
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3gs met firmware 4.0 erop, nog niet geactiveerd, gejailbreakt of unlockt, maar heb wel shsh gegevens voor 4.0 4.0.1 en 4.0.2 en 4.1 via tinyUmbrella, nu heb ik hier een custom firmware gedownload met activatie cydia unlock jailbreak etc. maar krijg ik Error 1600 telkens als ik het via tinyUmbrella installeer.
Wat doe ik verkeerd? Greetz Mirrage. |
|
|||
|
|||
Probleem is al Opgelost!!
Laatst gewijzigd door RioolDokter; 16-09-10 om 17:46. |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://www.redmondpie.com/how-to-jai...agetool-guide/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
na veel proberen
(2 verschillende iphone's 3g, krijg ze allebij niet voor elkaar) blijf bij beide telefoons hangen met de error :16** bij 1 iphone nu gezien dat de Iboot : 596.24 is, is dit nou wel goed of niet? ik snap het niet meer.... kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe? oja ik moet beide telefoons activeren, ik gebruik een simkaart van HI 1 telefoon werkte overgens wel voor ik aan het ritueel begon(had 4.0 via redsn0w), de andere niet. Laatst gewijzigd door crazy-chriss; 21-09-10 om 22:57. Reden: verleden vertellen |
|
|||
|
|||
Verdiep je is in het programmatje iReb. Kan helpen om die 1600 errors niet meer te geven.
|
|
|||
|
|||
okej, heb nu 1 iphone werkend (nederlandse)
heb een custom FW 4.0 erop gezet. alleen kan hij nu geen netwerk vinden... iemand hiervoor een oplossing? de amerikaanse iphone heb ik nog niet werkend, ook nog opzoek naar een oplossing. dat programma ireb werkt (wat ik zo lees) alleen icm fw3.1.3 |
|
|||
|
|||
Kan je hem unlocken? Dat helpt denk ik tegen je netwerk. Morgen zou er een nieuwe versie van ireb
Moeten komen. |
|
|||
|
|||
M'n telefoon net via cydia met ultrasn0w geunlocked, maar krijg geen netwerk...
Kan geen netwerklijst downloaden, alle instellingen van HI overgenomen, geen succes... Krijg een flashback van de 3.1.2 update... Ben ik dan weer de enige met dit probleem? Normaal gesproken was unlocken/jailbreaken appltje eitje voor mij... |
|
|||
|
|||
vraagje:
als de 4.1 cfw er uiteindelijk is, en ik installeer deze..moet ik dan daarna gewoon mn iphone4 aan itunes hangen en deze gaat dan alle apps terug op iphone zetten, right? En ik neem aan dat apps die via ins*******us of w/e gedownload worden, niet gaan syncen met itunes? zo nee, itunes verwijdert deze dan ook van je iphone of? Ik meen me namelijk te herinneren dat dit indertijd zo was toen ik mn 3g had gejailbreaked. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|