Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een iphone 3gs met 3.1.2 erop en de oude bootrom... Heb er wel geen idee van of mijn iphone uit belgie komt... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi,
ik heb een iphone 3gs met 3.1.2 erop en de oude bootrom... Heb er wel geen idee van of mijn iphone uit belgie komt... Of waarmee de jb is gedaan... Welke cfw moet ik downloaden om naar iOS4 te gaan met jb? Thx |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel durf niet ja te zeggen.
omdat ik door iemand van deze topic ok toen ben geholpen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor andere gevallen zou ik met activatie kiezen. Mocht het blijken dat je toch geen ontvangst hebt, dan kun je altijd nog ultrasn0w downloaden via cydia. |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren als eerste geprobeerd om een Custom 3G te installeren gewoon met shift/herstel maar kreeg hier een 1600 error mee.
|
|
|||
|
|||
heel makkelijk,.. zet je zip in een map, klik bovenaan op extra dan mapopties, kies dan voor extensie tonen. dan krijg je de naam van je bestand met .zip erachter. Bewerk de naam, dus haal zip weg en zet daar ipsw voor in de plaats. Ga weer naar extra, mapopties en schakel het uit
|
|||
|
|||
zijn de potentiele Jailbreakers niet bezorgd over het gerucht (of feit) dat je te maken gaat krijgen met verplichte updates vanuit je mobiele provider?
Ik heb er een stuk over gelezen en ik werd er niet vrolijk van Toch wil ik graag vandaag nog de update naar ios4 doen. Hoe staan jullie daar tegenover? Cheers |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kun je mss link zetten naar beste cfw in je reply? Thx |
|
|||
|
|||
bedankt voor je reactie
Mijn bootrom is van Week 36, mijn iphone is uit een onbekend land??? ik heb meer dan 10 kaartjes geprobeerd dus gewoon doen?? zo ja Waar kan ik een stap per stap tut?? Zeeeeeeeeeer dank!!!! Gr. |
|
|||
|
|||
hoe verhelp ik error 2 ik heb 3gs officieel van tmobile ben van officieel 4.0 teruggegaan naar 3.1.2 jailbreaked met blackra1n, nu wil ik mijn custom (gemaakt met sn0wbreeze) erop zetten, maar krijg ik bij recovery mode error 2 en bij dfu mode error 1600, error 1600 is dat ik em in recovery mode moet zetten maar wtf is error 2?? ik dacht dat ik na 2 jaartjes toch wel beter zou weten
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iPhone3GS: Download - Activatie - Geen Baseband update - Cydia - Geen custom bootlogo - Geen custom recovery logo Is je iPhone al gejailbreaked? Dan iPhone aansluiten, iTunes aan en shift+herstel(windows) of alt+herstel(Mac) en dan deze file selecteren. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-06-10 om 18:11. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een oplossing voor mij ?
Hallo allemaal, ik heb ook klein probleem met upgraden naar ios4 custom firmware, ik had 3.1.2 mat black1n, zonder simlock en vervolgens heb ik custom firmware opgezet via de duidelijke handleidingen vanaf hier. Update is gelukt alleen krijg ik nu geen netwerk ??? 3g doet ook niet dus Wireless doet het wel. Is mijn toestel ineens simlock gekregen ? Zo ja hoe kan ik dit unlocken? Heeft iemand enige idee? Please help. groeten, Ozzy |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem!
|
|
|||
|
|||
nee mijn iphone is niet jailbreakd ik zit op de noodscherm...
Thanks!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee niet gejailbreaked zit op de noodscherm... bvd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|