Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WieerterMenke Wellicht via de nieuwe PwnageTool ??? Dev-Team Blog Requirements: Old bootrom... Géén Spirit jailbreak Er staat wel bij dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Het zal wel, maar toch ff vragen: wel hersteld naar een custom firmware neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ah, OK, dan kan je, als je je SHSH hebt opgeslagen via Cydia terug naar 3.1.2 en dan opnieuw naar 4.0... Of even geduld hebben, zal wel niet superlang duren voordat er een "directe" jailbreak voor 3GS is neem ik aan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de shsh niet opgeslagen zover ik weet, dus dan wordt het nog maar wachten.
|
|
|||
|
|||
Oke.. Heb hem geupdate met een CFW. met activatie en baseband update.
maar nu start ik mijn 3gs op en heeft hij geen verbinding met t-mobiel. als ik naar instellingen ga, zie ik netwerk er ook niet bij staan wat is er aan de hand? edit: LAAT MAAR..... naar het installeren van ultrasn0w deed hij het gewoon.. Laatst gewijzigd door bram2202; 24-06-10 om 12:36. |
|
||||
|
||||
Iemand al idee voor 3G met 04. baseband.. SNap er niks van dat ik 1600 error blijf krijgen in DFU..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb bovenstaande uitgevoerd en enige wat bij mij mis ging was het activeren van mij T-Mobile account. Dit heb ik opgelost door de source voor de Unlock toevoegen en het programma Ultrasn0w geinstalleerd. Vervolgens alles goed! En weer T-Mobile. Bedankt voor deze handleiding! |
|
|||
|
|||
Mensen ik snap het echt niet meer.
Ik wil naar OS4. Ik heb iphone 3G 16 gb 3.1.2 gejaibreaked. ik wil al m'n apps van cydia etc wel behouden kan iemand me duidelijk maken? thnxx |
|
||||
|
||||
De apps kan je backuppen met AptBackup uit Cydia, daarna kan je herstellen naar een officiële iOS4.0 en jailbreaken met Redsn0w.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zou sowieso niet je cydia Apps houden. De meeste apps werken niet goed op 4.0. Als je ze erop zet, dan crasht je telefoon als een gek.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2 vragen:
1. Ik weet dat het niet uit maakt welke baseband je momenteel draait vanwege de nieuwe ultrasn0w, maar is er nog een voor/nadeel te benoemen voor het behouden/upgraden van de baseband? 2. Kun je een iPhone activeren met een (prepaid) Sim-kaartje van T-mobile die geen T-mobile signaal meer ontvangt, vanwege het afsluiten van het nummer. (heb het kaartje al lang niet meer gebruikt) Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je op T-mobile zit, dan Nee! Pak eentje zonder activatie. Is je telefoon Belgisch (of op een of ander manier simlockvrij) dan ja. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik wil mijn 3gs 32gb met 3.0.1 jailbreak/unlock oude baseband gaan updaten naar ios 4.0 met mijn windows 7 laptop. Is dit nu wel of niet mogelijk met windows en wat is de juiste handleiding voor een dummie als ik? Ik wil wel graag mijn unlock behouden ik heb namelijk een shsh naar 3.1.3! Alvast bedankt voor uw hulp! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad een oude bootrom namelijk serienummer 88923, ik zal post 1 nog even goed doorlezen en kijken of ik alles goed begrijp.
Thanks en ik laat het wel weten. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|