Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem net gejailbreaked op FW 4.0! werkt uitstekend! Bedankt voor de info...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gejailbreaked op FW 4.0! werkt uitstekend!
Bedankt voor de info |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle nuttige tutorials mensen. Ik ben niet zeker of ooit mijn shsh is gesaved op sauriks server, is er een makkelijke manier daar achter te komen?
|
|
|||
|
|||
Ik krijg "error 13" als ik restore met een custom firmware doe. Volgens google moet ik het dan via een Mac doen, maar die heb ik niet
Enige wat ik kan doen is een oude custom firmware 3.1.2 terugzetten. |
|
||||
|
||||
Hier dus ook gelukt:
van een 3.1.3 met Spirit -> terug naar 3.1.2 met blackra1n naar een 4.0 custom volgens de procedure hierboven. Ik heb wel DFU mode moeten kiezen ipv recovery om de oudere firmware terug te zetten. Daarna is alles vlotjes verlopen in ene kleine 20 min. Geduld hebben en vooral niet panikeren en zie: iOS4 staat netjes op mijn iPhone
|
||||
|
||||
Citaat:
Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
Als je een custom 3.1.2 terug gezet hebt, dan hoef je alleen maar een custom 4.0 erop te zetten. Shift+herstel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Waarom probeer je het niet gewoon |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Had jij Spirit gebruikt met een nieuwe bootrom? Ik heb bij Cydia trouwens alleen saved 3.1.3 staan. Ik heb serienummer 820045***** enz. is dat dan nieuw of oud? Baseband 05.12.01 Mocht ik het kunnen proberen dan graag jouw stappenplan. ;-) THX |
|
|||
|
|||
help geen netwerk na upgrade custom firmware
Hallo allemaal,
ik heb ook klein probleem met upgraden naar ios4 custom firmware, ik had 3.1.2 mat black1n, zonder simlock en vervolgens heb ik custom firmware opgezet via de duidelijke handleidingen vanaf hier. Update is gelukt alleen krijg ik nu geen netwerk ??? 3g doet ook niet dus Wireless doet het wel. Is mijn toestel ineens simlock gekregen ? Zo ja hoe kan ik dit unlocken? Heeft iemand enige idee? Please help. groeten, Ozzy Laatst gewijzigd door ozanay; 24-06-10 om 15:47. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iphone 3Gs heb eerst een 3.1.2 gehad en had jealbreak gedaan untrasnow en daarna update naar 3.1.3 en spirit eropgezet. Heb 2 dagen weer update gedaan naar os 4.0 en nu zoek ik hier voor een jealbreak. Toen ik een jealbreak van 3.1.2 heb gedaan heeft mij iemand van deze site geholpen dus weet ik niet of een cidya shsn heb gedaan. Zou iemand heel vriendelijk zijn om mij hier mee te helpen!!! Zie foto voor verdere informatie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Had je ooit in cydia op een knopje "make my life easier" gedrukt? Als dat zo is, dan kan je downgraden. Als dat niet zo is, dan kunnen we je (voorlopig) niet helpen. |
|
|||
|
|||
Volgens mij wel durf niet ja te zeggen.
omdat ik door iemand van deze topic ok toen ben geholpen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga zowiezo m'n SHSH's opslaan. Altijd handig om later nog te kunnen downgraden. Ik vind het opzich geen probleem om te "hacktivaten" met als voorwaarde dat ik mijn opgeslagen 3.x Push Certs kan injecten in de 4.0 firmware. Anders ga ik inderdaad een poging doen met het T-mobile simkaartje. Iemand al een idee of de 3.x Push certs te gebruiken zijn op firmware 4.0? |
|
||||
|
||||
Nog steeds niemand die oplossing heeft voor:
iPhone 3G: Download - Geen Activatie - Baseband update - Multitasking - Achtergrond - Batterij percentage - Cydia - Costume Bootlogo (Pinapple) - Costume Recoverylogo (Russisch mannetje) Heb nu alles al geprobeerd.. DFU/Recovery/DFU van uit iPhone aan en uit/Recovery met iPhone aan en uit/Andere CFW.. Maar blijf de 1600 error krijgen.. Heb een 3G met altijd Destiny CFW gebruikt.. 04. modemfirmware en sta nu op 3.1.3 |
|
|||
|
|||
wie kan mij helpen, bij het laden van mijn custom firmware dmv sn0wbreeze krijg ik in iTunes error 2 te zien.. wie weet wat ik daar aan kan doen??
iPhone Laatst gewijzigd door eduardiphoneiphone93; 24-06-10 om 16:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: net te laat |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik van het .zip bestand een .ispw... ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je het toch proberen, dan staat er een handige stappenplan van dominator op pagina 18 van dit topic. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|