Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maurice Hoeft trouwens niet echt zo te zijn hoor (als ik sommige verhalen mag geloven). Het beste is om de iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb windows 7 en zie in de details niet IBOOT staan. Kan ik het ergens anders wel zien? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
USB\VID_05AC&PID_1227\CPID:8920_CPRV:15_CPFM:03_SCEP:03_BDID:00_ECID:000002CAC608F5CE_SRTG:[IBOOT-359.3.2]
Nieuwe Bootrom dus helaas |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe heb jij het nou voor elkaar gekregen? Want als ik dat opzoek dan is het laatste wat ik kan vinden mijn serienummer. Iboot staat er niet achter.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Device manager en dan bij USB kijken. Dan device id path en daar staat die riedel |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij is wel van week 39. Op zich is het de oude bootloader. Dit verandert toch nooit na een update?? Heb het iets te enthausiast geupdate van 3.1.2. (blackrain jailbroken) naar OS4.0. Nu krijg ik geen Custom er op..1601/1603/1604 errors. Heb ook geen shsh bij Saurik.
Zijn er nog andere mogelijkheden die ik mis?? |
|
|||
|
|||
is er nu al een goede custom ispw beschikbaar?? de 1e die ik had is zo buggy als wat, mn 3gs schewrm bevriest vrij vaak en soms spaced hij hem.
iemand een link van een custom die met pownage tool 4.01 is gemaakt?? 3gs geen activatie |
|
|||
|
|||
Misschien een hele domme vraag maar ik lees veel over nieuwe bootroms e.d. Nu heb ik nog de oude maar als ik dan deze cfw download:
iPhone 3GS: Download - Geen Activatie - Baseband Update - Cydia Heeft de 'Baseband Update' dan geen negatief effect op mijn bootrom voor een volgende update? Tevens heb ik geen activatie nodig aangezien ik hem al heb geactiveerd bij aankoop. Wat is het verschil tussen een cfw met of zonder activatie? Om deze manier van updaten te gebruiken moet het toestel toch al jailbroken zijn? Betekend dit dat je eigenlijk gewoon een 'gejailbroken update' uitvoerd? Dit is gewoon een goede update of kan ik beter 'normaal' updaten en dan wachten tot er een programma uit komt zoals 'Blackrain' en dan weer jailbreaken? Ik ben nogal een leek in jailbreaken dus ik hoop dat iemand wat andwoorden op mijn vragen heeft. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bootrom is Hardware en Baseband heeft met unlock te maken. Actievatie ja/nee hangt er van af, Gekocht bij tmobile + sim kaart? dan heb je geen activatie nodig Als je op 3.x.x gejailbreaked hebt, en geen spirit hebt gebruikt. Dan kun je dmv Shift restore gewoon dit ipsw file er over heen gooien |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste Matthijst, Ik heb vraag : Heb een iphone 3GS 32gb wit oudbootrom week 36 Was ooit gejailbreaked/unlocked , is per ongeluk naar 3.1.3 geupdate Weet niet uit welke land deze komt Staat nu al weken op de noodscherm (itunes stekker tbv activatie) Weet je wat zou de oplossing zijn?? Redsnow is alleen voor de 3G CFW kan niet moet een geactiveerde/jailbreaked foon Ik weet niet meer snif snif... Bedankt!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen liggen alle downloads er uit omdat je een wachtwoord moet opgeven. Ben al bezig met de beheerder te contacteren. |
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Ik heb vraag : Heb een iphone 3GS 32gb wit oudbootrom week 36 Was ooit gejailbreaked/unlocked , is per ongeluk naar 3.1.3 geupdate Weet niet uit welke land deze komt Staat nu al weken op de noodscherm (itunes stekker tbv activatie) Wat zou de oplossing kunnen zijn?? Redsnow is alleen voor de 3G CFW kan niet moet een geactiveerde/jailbreaked foon Ik weet niet meer snif snif... Bedankt!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Download pwnage tool 4.0.1 download 3.1.3 voor de 3gs Blijf in de simple modus. zorg dat 3.1.3 wordt geselecteerd klik er even door heen. en je hebt een jailbreak De rest weet je |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben wel niet echt thuis met pwnage tool dl 3.1.3 orig fw of cfw?? En hoe zit het met de activatie? Kun je iets meer specificeren aub Zeeeeeeeeeeeeer dank!!! ....ik zie hoop.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Summary: Currently, PwnageTool only works on previously jailbroken 3GS devices with the old bootrom ...klopt het ?? |
|
|||
|
|||
bestanden zijn met wachtwoord beschermd !?
kan de site niet op ... anyway , toen hij nog wel werkte : badankt voor de moeite ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|