Custom 4.0 Firmwares alle iDevices discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer heb ik nu wel en wanneer geen activatie nodig ik heb eeb originele t-mobile 3gs...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wanneer heb ik nu wel en wanneer geen activatie nodig
ik heb eeb originele t-mobile 3gs |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Activatie heb je nodig als je een gesimlockte iPhone hebt die je moet unlocken om te kunnen gebruiken. Als jij dus T-Mobile gebruikt met je T-Mobile iPhone 3GS dan hoef je niet te (h)activeren.
|
|
|||
|
|||
ik bel met t-mobile maar wil wel unlocken
dus dan moet ik met activatie hebben of toch niet??? |
|
||||
|
||||
Niet persee. Als je jouw telefoon via tmboile hebt gekregen kun je hem activeren door de tmobile sim erin te stoppen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Domme vraag en mss hiervoor al beantwoord, maar waarom moet je Itunes 9.2 hebben ?
ik draai nog 8.xx (weet niet vanbuiten), omdat bij vroegere itunes 9 de shift restore niet werkte. in 9.2 dus terug wel ? |
|
||||
|
||||
Dit werkt gewoon in itunes 9.2. Je hebt deze itunes nodig omdat je anders niet met os4 kan synchroniseren (mappen ibooks enz.).
|
|
|||
|
|||
tnx robbiedobbie. zijn de andere probs met versie 9 inmiddels ook opgelost ?
ik herinner me dat ik op bepaald moment had upgegrade .. maar dat hij bij het sync'n m'n muziek van m'n iphone gooide (al m'n muziek staat op externe HD, die ik enkel aansluit als ik nieuwe muziek erop wil zetten ... in versie 8 kreeg ik dan zo'n boodschap "some things could not be found blabla ... maar de muziek stond er nog op) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Damn dat is ***** ... dat heb je dus niet met versie 8 ...
tnx for the heads up |
|
||||
|
||||
Je kan ook muziek synchronisatie via itunes uitzetten en je muziek in het vervolg erop zetten met Copy trans manager.
|
|
|||
|
|||
Damn dat prog ziet er handig uit .. gewoon drag & drop .. sweet ... mss moet ik eens meer het forum bezoeken. tnx
1 vraag nog wat ik eigenlijk niet zie ... raden jullie het allemaal aan om naar ios4 te gaan ? werkt het multitasking goed ? phone (heb een 3GS) nog snel genoeg ? |
|
||||
|
||||
Op de 3gs vind ik het multitasken snel genoeg. Alleen merk je daar nog niet veel van aangezien de meeste apps nog op savestate gaan of zelfs gewoon opnieuw opstarten omdat ze niet geupdate zijn.
- Ik vind het multitasken met jailbreak handiger. - Folders werken wel fijn. - Iads heb ik nog niet gezien - Achtergronden zijn wel fijn om te kunnen gebruiken (met jailbreak had ik dit al maar in 4 heb ik even jailbreak moeten missen) Verder nog iets wat je wilt weten? Denk dat je beter zelf kunt beslissen of de nieuwe dingen het waard zijn. Je kan me alles vragen (antwoorden is namelijk geen verplichting ) behalve of ik het je aanraad. Laatst gewijzigd door robbiedobbie; 07-07-10 om 17:56. |
|
|||
|
|||
Welke tool gebruik je via cydia om te multitasken ?
dan ga ik dat eens eerst proberen. If it ain't broke don't fix it zeg ik altijd ... maar ja ... wij geeks updaten zo graag he |
|
||||
|
||||
Om te multitasken gebruik ik (volgens mij bijna iedereen) backgrounder. Er zijn ook nog paar apps voor het makkelijk switchen tussen de actieve programma's maar dit is echt persoonlijk.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf ProSwitcher, te vinden in Rock! maakt ook gebruik van backgrounder, maar ziet er mooier uit.
|
|
|||
|
|||
is het mogelijk om van 3.1.2 met jailbreak naar 4.0 te updaten?
|
|
||||
|
||||
ja alleen moet je dat met custom rom doen om te jailbreaken (het echte upgraden is dus niet mogelijk, het overgaan naar 4 met jailbreak wel)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb je oude of nieuwe iboot?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Custom 4.1 + 3.2.2 (iPad) Firmwares | spysical | Jailbreak | 237 | 13-02-11 17:16 |
iPhone 3G: unlock zonder jailbreak en werkt voor alle firmwares | derappe | Unlock | 5 | 01-02-11 00:19 |
Custom Firmwares 4.2.1 | bapovs | Jailbreak | 11 | 29-11-10 15:05 |
Handige tip: zoeken in webpagina (alle firmwares) | S¡mon | iPhone algemeen | 13 | 13-08-09 11:30 |
|
|